ربیعی: ترامپ و پمپئو یک دوره تاریخ جهان را بخوانند /هیچ ارزی گم نشده است /کارایی پول ملی افزایش خواهد یافت

سخنگوی دولت از تصویب کلیات لایحه حذف چهار صفر از پول ملی در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.

ربیعی: ترامپ و پمپئو یک دوره تاریخ جهان را بخوانند /هیچ ارزی گم نشده است /کارایی پول ملی افزایش خواهد یافت

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به مهمترین دستور جلسات امروز هیات دولت گفت: بحثی در ارتباط با پول ملی از مدت‌ها قبل در دولت مطرح بود که امروز دولت برای تنظیم لایحه و ارسال آن به مجلس به جمع‌بندی رسید.

وی در تشریح این لایحه گفت: در این لایحه بنا است که چهار صفر از پول حذف و تومان واحد پولی ما شود که هم افزایش کارایی پول ملی را خواهد داشت و هم هماهنگی بیشتری با عرف جاری جامعه دارد.

اهم اظهارات سخنگوی دولت را در ادامه بخوانید؛

* ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای حفظ قدرت خرید مردم امسال هم ادامه می دهیم و هنر ما این است که جلوی سوء استفاده ها را بگیریم.

*{درباره برخی خبرها مبنی بر گم شدن ارز}: به طور قطع همانطور که گفتم این پول گم نشده است، معلوم است که کجا است، بعضی ها حق داشتند، عوامل بیرونی و داخلی باعث شده که کالایشان را دیر بیاورند. کالا در گمرک است و بعضی ها تعلل کردند.

*اگر کسانی به جای وارد کردن کالا با این ارز چیز دیگری وارد کردند جریمه و به دادگاه معرفی می شوند.

*{در واکنش به توئیت ترامپ که نوشته بود ایرانیان هرگز جنگی را نبرده و هرگز مذاکره‌ای را نباخته‌اند}: ۵۰ درصد صحبت های ترامپ را کاملا تایید می کنم. صحبت ترامپ، صحبت درستی است که ما در هر مذاکره موفق می شویم ، ۵۰ درصد صحبت های ترامپ را کاملا رد می کنم که گفته ما جنگجو هستیم، ما در جنگ ها موفق هستیم ولی جنگو و جنگ‌طلب نیستیم در جنگ ها موفق هستیم. پیشنهاد می‌کنم هم پمپئو و هم ترامپ یک دوره تاریخ جهان را بخوانند متاسفانه تاریخ جهان را درست مطالعه نکردند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها