سروری در گفت وگو با خبر فوری: "لیست خدمت" اصلی‌ترین فهرست اصولگرایان در انتخابات شوراهاست/برای سایر دوستانمان آرزوی موفقیت داریم

عضو شورای شهر تهران گفت: لیست خدمت اصلی‌ترین لیست اصولگریان در انتخابات شوراها در تهران است.

سروری در گفت وگو با خبر فوری: "لیست خدمت" اصلی‌ترین فهرست اصولگرایان در انتخابات شوراهاست/برای سایر دوستانمان آرزوی موفقیت داریم

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری درباره ویژگی‎های لیست اصولگرایان برای انتخابات شوراها شهر در تهران اظهارکرد: لیست نهایی خدمت برای انتخابات شوراهای شهر تهران از بین 80 گزینه تهیه و نهایی شد.

وی افزود: این لیست از بدنه جمعیت‎ها و احزاب سیاسی اصولگرایان از جمله جمعیت رهپویان، ایثارگران، موتلفه و سایر جریانات سیاسی اصولگرا تشکیل شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لیست خدمت از افراد باتجربه و دارای تخصص در حوزه مدیریت شهری تشکیل شده است تاکید کرد: ما تمام سعی خود را براین محور قرار دادیم که با توجه به مشکلات شهری موجود به خصوص در تهران افرادی را انتخاب کنیم که در حیطه مدیریت شهری سوابق و رویکرد مشخصی داشته باشند.

سروری درباره ارائه لیست‎های دیگر از جانب اصولگریان برای انتخابات شوراها گفت: این اولین باری نیست که در انتخابات شوراها اصولگرایان چند لیست ارائه می‎دهند اما مهم این است که در دوره‌های قبل معمولا هرکدام از احزاب و گروه‌های اصولگرا خودشان یک لیست ارائه می‌دادند اما در این دوره این اتفاق نیفتده است از این رو در حال حاضر "لیست خدمت" مهم‎ترین و اصلی‌ترین فهرست اصولگرایان برای انتخابات شوراها در تهران است.

وی تصریح کرد: طبیعتا در عرصه رقابت انتخابات شوراها به دلیل گستردگی حضور افراد برخی از لیست‎های دیگر نیز در بدنه اصولگرایی شکل می‎گیرد که ما برای آنها نیز آرزوی موفقیت داریم ولی لیست اصلی احزاب و جریانات شاخص اصولگرایی "لیست خدمت " است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها