تشکیل کمیته‌هایی برای برگزاری کنگره حزب جداشدگان از «اعتمادملی»

عضو هیئت مؤسس حزب در شرف تأسیس جمهوریت گفت: ما در آخرین نشست هیئت مؤسس اقدام به‌تشکیل چند کمیته کردیم تا مقدمات لازم را برای برگزاری کنگره بعد از صدور مجوز فعالیت، فراهم آورند.

تشکیل کمیته‌هایی برای برگزاری کنگره حزب جداشدگان از «اعتمادملی»

حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی عضو هیئت مؤسس حزب در شرف تأسیس جمهوریت گفت: هیئت مؤسس سه اسم برای حزب در شرف تأسیس به کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب پیشنهاد داده است که عبارتند از: جمهوریت ایران اسلامی، صدای بیداری ایرانیان (صبا)، راه نو.

وی درباره اقدامات انجام‌شده برای تأسیس این حزب، گفت: حدود شش ماه و تعداد ۳۰ جلسه رسمی و جلسات متعدد کارشناسی و صدها ساعت برای تدوین مرامنامه و اساسنامه حزب وقت گذاشته شده است تا مرامنامه و اساسنامه‌ای منسجم تهیه و تدوین شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: بعد از تدوین اساسنامه و مرامنامه ما تقاضای تأسیس حزب را تسلیم کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب کردیم و هم‌اکنون در حال تکمیل مطالبات کمیسیون و منتظر پاسخ کمیسیون هستیم تا فعالیت رسمی خود را شروع کنیم‌.

بیگدلی درباره خبر تشکیل کمیته‌های مختلف حزب در شرف تأسیس برای برگزاری کنگره، اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده در سراسر کشور از حزب در شرف تأسیس و مطالبات وسیعی که در این زمینه بود، ما دفتر مرکزی حزب را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یاران حزب در شرف تأسیس در بسیاری از استان‌ها هم اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: از آن جایی که برگزاری کنگره نیاز به‌یک سلسله آمادگی‌ها دارد ما در آخرین نشست هیئت مؤسس اقدام به‌تشکیل چند کمیته کردیم تا مقدمات لازم را برای برگزاری کنگره بعد از صدور مجوز فعالیت فراهم آورند.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها