باهنر :قوه قضاییه باید مأمنی برای مبارزه با فساد و خلاف‌کاری باشد/ روند تصویب بودجه در کشور ما اوضاع نابسامانی دارد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نمایندگان تلاش بسیاری برای تصویب هر چه بهتر بودجه ۹۸ انجام دادند، گفت: موضوع تصویب بودجه در کشور ما اوضاع نابسامانی دارد.

باهنر :قوه قضاییه باید مأمنی برای مبارزه با فساد و خلاف‌کاری باشد/ روند تصویب بودجه در کشور ما اوضاع نابسامانی دارد

محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری که در محل جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم این روزها، تغییر رئیس قوه قضائیه است. انتخاب آقای رئیسی نسبت به باقی تغییرات یک حسن مهم دارد و آن این است که برای اولین بار است که یک نفر از درون قوه قضائیه برای ریاست دستگاه قضا انتخاب می‌شود. انشاالله ایشان بتوانند به بهترین نحو به مسئولیت خود عمل کنند.

وی افزود: قوه قضائیه پیشانی نظام است و باید مأمنی برای مبارزه با فساد و خلاف‌کاری و همچنین محلی برای ستاندن حق مظلومین باشد. از طرف جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان اعلام می‌کنیم که هر کمک و همفکری در این حوزه نیاز بود ما آماده‌ایم وارد میدان شویم.

باهنر افزود: موضوع دیگر بحث تصویب نهایی بودجه سال ۹۸ است که نمایندگان تلاش بسیاری برای تصویب هر چه بهتر این بودجه انجام دادند. موضوع تصویب بودجه در کشور ما اوضاع نابسامانی دارد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها