حل تمام مشکلات اقتصادی در حفظ انقلاب اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم امروز مشکلات اقتصادی بسیاری دارند ولی همه می‌دانند که حل تمام این مشکلات در حفظ انقلاب اسلامی است.

حل تمام مشکلات اقتصادی در حفظ انقلاب اسلامی است

نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ایام عزاداری حضرت زهرا(س)، گفت: ۲۲ بهمن آغاز حکومت الله است. انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی نظیر در تمام جهان است زیرا خارج از دوقطبی شرق و غرب به پیروزی رسید. انقلاب ما قائل به حزب و گروه نبود و تنها بر پایه مردم پایه گذاری شده است. امروز تمام کشورهای جهان که انقلاب و استقلالی دارند، روز پیروزی خود را به صورت دولتی یا نظامی جشن می‌گیرند ولی در ایران مردم با تکیه بر دین وارد عرصه شدند و همانطور که انقلاب را به پیروزی رساندند، در روز ۲۲ بهمن امسال هم چهلمین سالگرد آن را جشن خواهند گرفت.

وی افزود: هر سال ما سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم ولی امسال فرق می‌کند. انشاالله مردم عزیز با حضور در صحنه باعث فروپاشی جنگ چند بعدی معاندین نظام خواهند شد. جشن ۴۰ سالگی انقلاب، دفاع مقدسی در برابر جنگ مستکبرین علیه انقلاب است. نتیجه حضور مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

لطفی افزود: مردم امروز مشکلات اقتصادی بسیاری دارند ولی همه می‌دانند که حل تمام این مشکلات در حفظ انقلاب اسلامی است. مردم با نادیده گرفتن مشکلات و بر اساس تکلیف دینی خود به میدان خواهند آمد. امروز نظریه پردازان آمریکایی بر بی اثر بودن توطئه‌های خود علیه مردم اعتراف کرده‌اند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: افتخار داشتیم که بیش از صد همایش روشنگری در کشور برگزار کرده‌ایم و در این سال‌ها طرح محرومیت‌زدایی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم. انشاالله با پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن فعالیت این ستاد پایان نخواهد یافت. ما همچنان به فعالیت خود در جهت نشان دادن دستاوردهای بی بدیل انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها