واکنش همسر کروبی به ماجرای ملک واگذار شده در شمال تهران / ملک ملاصدرا را وقف کرده ام!

فاطمه کروبی پس از افشای سندی مبنی بر تصرف ملک 1000 متری در خیابان ملاصدرای تهران توسط وی به این خبر واکنش نشان داد. این درحالی است که قیمت تقریبی این ملک درحال حاضر 30 میلیارد تومان است.

واکنش همسر کروبی به ماجرای ملک واگذار شده در شمال تهران / ملک ملاصدرا را وقف کرده ام!

چندی پیش سندی از ستاد فرمان امام در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از واگذاری ملکی در شمال تهران واقع در خیابان ملاصدرا به صورت اقساط به نام موسسه ایراندخت با مسئولیت همسر مهدی کروبی داشت. این سند حکایت از واگذاری ملکی بیش از هزار متر به ازای 390 میلیون تومان به موسسه ایران دخت توسط ستاد فرمان امام در سال 1382 داشت.

در همین رابطه فاطمه کروبی در نامه ای که توسط وب سایت سهام نیوز که نزدیک به مهدی کروبی است منتشر شد از نحوه خرید این ملک و نیز وضعیت فعلی آن سخن گفته و افزوده: "این ملک آموزشی به محض پایان مراحل اداری و ثبتی اش وقف بنیاد خیریه ای با هدف کمک ماهانه آموزشی و فرهنگی به فرزندانی که پدر یا مادر خود را از دست داده اند خواهد شد. لذت این کار که در ده سال گذشته با تحت پوشش قرار دادن یکصد فرزند انجام گردیده چنان بوده که مجاب شدم بنیاد خیریه ای با همین منظور ثبت کنم که این بنیاد بتواند با جذب کمک دیگر هموطنان تعداد بیشتری از فرزندانی که پدر و یا مادر خود را از دست داده اند را تا مقطع لیسانس تحت حمایت مالی قرار دهد. این پروژه البته در راستای کار پیشین ام بود. ساختمان پنج طبقه نوساز در هفتم تیر، خ شهید مفتح، خ ورزنده پلاک ۱۴ که در سال ۸۲ به طور کامل در دفترخانه رسمی آن ملک را وقف کردم و درآمد آن از همان موقع صرف امور خیریه مرتبط با وقف شد."

فاطمه کروبی در مصاحبه با وب سایت و کانال معلوم الحال نزدیک به مهدی کروبی مدعی شد که این محتوا کذب است و برخی سعی در سناریو سازی دوباره برای خانواده مهدی کروبی دارند. این درحالی که سهام نیوز می نویسد فاطمه کروبی "علیرغم میل باطنی" نه تنها پرونده این ملک را، که پرونده دو ملک دیگر را نیز تشریح کرده است.

در همین رابطه کانال پاتک که اولین بار سند ملک تصرف شده توسط فاطمه کروبی را منتشر کرده بود نوشت لازم است سه نکته را به همسر قانونی شیخ مهدی کروبی یادآوری کنیم:

1- اولا مگر می شود ملک متعلق به بیت المال را وقف کرد؟ شما زمانی می توانی ملکی را وقف کنی که جزو اموال شخصی ات باشد. چگونه بدون پرداخت اقساط ملکی را غصب کرده ای و حالا پس از 15 سال مدعی هستید که وقف کرده ام؟ آیا این مصداق وقف مال حرام نیست؟

2- دروغ گو کم حافظه است. شما مدعی هستید که این ملک را وقف کودکان بی سرپرست کرده اید در حالی که پاتک اسنادی در اختیار دارد که نشان می دهد این ملک را به برخی از شرکت های اقتصادی با ارقام کلان اجاره داده اید؟ اجاره مال غصبی به غیر، کار فرهنگی و خیریه است؟

3- لازم شد علاوه بر املاکی که نام بردید و به دروغ مدعی کار فرهنگی و خیریه هستید از ملک جمشیدیه تهران هم نام ببرید و برای مردم ایران توضیح دهید چه کسانی ژست اپوزیسیون نظام را می گیرند و در کشور با 300 هزار رای و کمتر از آرای باطله رای می آورند و همزمان هیزم آتش فتنه گری علیه کشور می شوند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها