حکیمی‎پور در گفت و گو با خبرفوری:

روحانی تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‎های مردم به کار گرفته/وزرا تلاششان را بیشتر کنند

دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: رئیس‎جمهور تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‎های مردم به کار گرفته است.

روحانی تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‎های مردم به کار گرفته/وزرا تلاششان را بیشتر کنند

احمدحکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ایجاد تغییرات در کابینه دولت باتوجه به شرایط کشور و اظهارات رئیس‎جمهور گفت: از منظر بنده سخنان روحانی در چند وقت گذشته و تاکید وی برعدم تحرک در بدنه دولت به خوبی نشان از این دارد که رئیس‎جمهور از برخی از وزرا و اعضای کابینه رضایت ندارد.

وی تصریح کرد: مسئولیت قوه‎مجریه و اداره اموراجرایی کشور بدون شک بسیار سنگین است از این رو روحانی به عنوان رئیس دستگاه اجرایی در جهت تحقق مطالبات مردم و اجرای به نحو احسن آنها در کشور مسئول است و باید در این راستا تمامی اقدامات لازم را انجام دهد از این رو اگر در این مسیر لازم باشد تغییری در کابینه صورت گیرد باید این امر انجام شود.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب خاطرنشان کرد: طبیعی است که در شرایط امروز کشور به خصوص در حوزه اقتصادی ترمیم کابینه امری لازم و ضروری است.

دبیرکل حزب اتحادملت تصریح کرد: بدون شک باید افرادی در بدنه کابینه دولت حضور داشته باشند که تفکر و شیوه کارآنها به دولت نزدیکتر باشد تا آنچه مدنظر دولت و شخص رئیس‎جمهور است محقق شود.

حکیمی‎پور اظهار کرد: از منظر بنده وضعیت اقتصادی کشور در دولت دوازدهم نسبت به دولت گذشته روحانی نه تنها پیشرفت نداشته است بلکه متاسفانه با مشکلات بسیاری روبه رو شده است از این رو باید تدبیر جدی در این بخش صورت گیرد.

وی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به دغدغه‎های رئیس‎جمهور محترم تدابیر لازم در جهت بهبود وضعیت کشور صورت گیرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    هزار وعده ی خوبان ، یکیش وفا نکرد --- متاسفانه پنج سال است که دولت گوش مردم را از این گونه وعده ها پر می کند ولی بعلت تحقق نیافتن بیشتر این وعده ها در طول پنج سال گذشته علی رغم وجود فاکتورهای اقتصادی نیرومند و غنی و امید وار کننده در کشور ، دیگر قولهای دولت نزد مردم رنگ جذاب و خریدار پر و پا قرصی ندارد. سقوط پنج برابر ارزش پول ملی ، پنج برابر شدن قیمت داروهای پر مصرف و کم هزینه ، چند لا شدن هزینه های دوا و درمان ، پنج لا شدن قیمت بیشتر کالاهای مورد مصرف روزه مره ی مردم ، نجومی شدن قیمت نیازهای تحصیلی بچه ها ، چند برابر شدن قیمتهای فروش و اجاره بهای خانه های مسکونی و نبود برنامه های کار آمد برای رسیدگی به این مشکلات جانکاه و معنویت زدای اقتصادی در طول این پنج سال اکثریت مردم را زمین گیر و نا امیده کرده و به ستوه در آورده است.

  • جهانگیر روحانی
    0

    رئیس جمهور و دغدغه مشکلات مردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها