بادامچیان: اسرائیل هم اکنون در حال انحلال است

دبیرکل حزب موتلفه گفت: رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد.

بادامچیان: اسرائیل هم اکنون در حال انحلال است

 اسدالله بادامچیان در حاشیه نشست وحدت برای تحول گفت: مجلس دوازدهم مامور به یک مساله مهم است که آن تحول و تکامل است. نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.

وی افزود: تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابجا کردن، متفاوت است، تحول یعنی از این حالت به حالت دیگر درآمدن.

دبیرکل حزب موتلفه یادآور شد: ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در مساله تهاجم به ایران عنوان می‌کند که ایران قدرتمند است و ما با این کشور وارد جنگ نمی‌شویم.

بادامچیان گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون در حال انحلال است. رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بادام جون اینقدر دنده نده

  • ناشناس
    0

    از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون ۷۶ سال از عمر تأسیس کشور اسرائیل می گذرد و شما هنوز که هنوز است شعار محو و انحلال کشور و دولت اسرائیل را سر می دهید! از خواب زمستانی بیدار شوید و به خود بیائید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها