سودای بازگشت جریان اصلاحات به سفره‌ مس

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از سودجویان و مدیران سابق در شرکت ملی صنایع مس ایران که در دوران اصلاحات انواع باندبازی‌ و فساد را در کارنامه خود داشتند حال با تغییر مدیریت در مس دوباره به تکاپو افتاده‌اند.

سودای بازگشت جریان اصلاحات به سفره‌ مس

افرادی که در زمان تصدی خودشان انواع  مشکلات و معضلات را برای شرکت ملی صنایع مس ایران به وجود آورده‌اند و موجب حیف و میل سرمایه های کشور شده‌اند حالا در حال لابی‌گری و تقلا برای بازگشت به پست های مدیریتی در ملی مس هستند.

کسی که نزدیک به دو دهه، مهم‌ترین معاونت شرکت مس کشور را در دست داشته و با تغییر هر مدیرعاملی و هر دولتی بر سر کار مانده ‌و امروز مقصر اصلی عقب‌ماندگی مس در تولید و توسعه است چرا باید همچنان طلبکار باشد؟ 

چه کسی پاسخگوی زیان‌هایی است که این معاون آمده از خطه خراسان، بر سر سرمایه ملی کشور و مردم کرمان آورده است؟ مگر می‌شود شرکت‌های بدلی چون هاسکی را به بهانه‌های مختلف طرف‌ قرارداد مس کرد و ضرر سنگین به صنعت مس کشور رساند و در هر دوره‌ای هم با پرونده‌سازی برای مدیران قبلی ماندگار شد؟

مدیریت قبلی مس، اگر هر ایرادی هم داشت دستکم در زمینه مبارزه با فساد در شرکت مس عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشت و دست امثال مافیای گلف عمان و... را از مس کوتاه کرد. کسانی که بعضا این روزها در راهروهای مس داد و بیداد راه انداخته و خط و نشان می‌کشند که هر کس بیاید و برود ما هستیم و برخواهیم گشت!

نخیر آقایان! با جا‌بجایی مدیریت‌ها، تغییری در روند فسادستیزی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی رخ نخواهد داد و بدون شک دکتر علی‌آبادی، وزیر صمت، باهوش‌تر و مدبرتر از آن است که اجاز‌ه دهد اشتباهات گذشته در شرکت ملی مس ایران تکرار شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها