چهره سیاسی اصولگرا:

پسر خزعلی شاید برای دور زدن تحریم ها به خارج رفت/ او می خواهد جلوی سایت های مستهجن را بگیرد/ برخی فکر می کنند مسئولیت در جمهوری اسلامی بخور بخور است

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک اظهار کرد: من عملکرد آقای رییسی را بسیار خوب ارزیابی می کنم به ویژه اگر بخواهم مقایسه ای با دولت های گذشته داشته باشم.

پسر خزعلی شاید برای دور زدن تحریم ها به خارج رفت/ او می خواهد جلوی سایت های مستهجن را بگیرد/ برخی فکر می کنند مسئولیت در جمهوری اسلامی بخور بخور است

چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.

پس از انتشار گسترده خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی در فضای مجازی، معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رئیسی به این موضوع واکنش نشان داد و سفر فرزندش را «موقت» و «کاری» خواند. خزعلی در توییتر خود نوشت: «گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتا از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می کردند اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌ بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد.» با این حال حواشی سفر فرزند خانم معاون ادامه دارد و به عنوان یکی از اعضای دولت انقلابی برای افکار عمومی سوال برانگیز شده است، در همین رابطه محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران درمکزیک و ایتالیا به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می خوانید.

فرزند خانم خزعلی می خواهد جلوی سایت های مستهجن را بگیرد

ابیانه در رابطه با سفر فرزند انسیه خزعلی اظهار کرد: گفته شده است که سفر فرزند خانم خزعلی در مورد وی پی ان  و شرکت به ایشان تعلق دارد. این کار دو حالت دارد یا می خواهند نتیجه تلاش هایشان را به خارجی ها بدهند و یا می خواهند در ایران فیلترشکن‌ها را خنثی کنند. نکته این است که آیا می خواهند فیلترهایی را که در ایران اعمال می شود تقویت کنند و یا شاید قصد این است که وی پی ان هایی که برای سایت های مستهجن کار می کنند، خنثی سازی کنند. خوب یا بد بودن کار بستگی به هدف و نتیجه کار ایشان دارد.

وی افزود: اگر کسی از فرزندان مسئولین برای منافع شخصی و کار شخصی به خارج از کشور می رود تا آنجا زندگی کند و کسب درآمد کند شایسته نیست این فرد در مسئولیت بماند. اگر وقتی فرزندی رفت پدر و والدین هم از مناصب حکومتی عزل شوند این قابل قبول است. برخی تعبیر کرده اند که گفته شده وقتی فرزند رفت والدینی که مسئولیت دارند باید از کشور بروند ولی منظور رفتن از ایران نیست بلکه از مسئولیت کنار بروند اما اگر کسی برای دور زدن تحریم ها رفته است این کار خوبی است.

شاید پسر خزعلی برای دور زدن تحریم ها رفته است

ابیانه با اشاره به مورد مشابه مهاجرت فرزند معصومه ابتکار در دولت قبل، گفت: فرزند خانم ابتکار برای تجارت رفته بود و این با کسی که برای هدف دور زدن تحریم ها رفته، متفاوت است. همسر خانم ابتکار در کار واردات بنزین بود. پسر آقای حجاریان هم در کار واردات گندم بود و معلوم نیست چندین میلیارد دلار گرفته است تا واردات داشته باشد. به این کار ها نباید اجازه داد اما وقتی کسی رفته تا تحریم ها را دور بزند این رفتن اشکالی ندارد. ما می گوییم هر کسی هر کجا هست در خدمت ملت خودش باشد. مثلا موردی هم مثل ساشا سبحانی وجود دارد که می بینیم پدر انقلابی و حزب الهی است و از پسر خود اعلام برائت کرده است. امکانات ساشا سبحانی هم از طرف پدرش نبوده و ترجیح داده بدون اجازه و موافقت پدرش در خارج بماند. امروز هم به سایت های قمار رو آورده و ثروتش از این راه و از فساد است و پدر او را عاق کرده است. نباید حضرت نوح را به خاطر پسرش طرد کرد.

وی افزود: بسیاری از مسئولین فرزندانی منافق داشتند. مرحوم آیت الله محمدی گیلانی یکی از کسانی بود که خودش حکم اعدام پسرش را صادر کرد. شاید کسی برای زندگی به خارج از کشور برود و پدر او موافق یا مخالف باشد. وقتی کسی به خارج می رود و هدف او کار و خدمت به کشور خود است این چه اشکالی دارد؟!

شاید برخی از روسای جمهور ما در دوره ای محبوب تر بودند مثلا مقام معظم رهبری در دوره ای محبوب بودند و بعد  از ایشان می توان این مقام را به آقای رییسی داد البته آقای احمدی نژاد هم در دوره ای محبوبیت زیادی داشتند چون خدماتی ارائه کردند

با علم وی پی ان آشنایی دقیق نداریم

ابیانه تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که یک سری از سایت ها به دلیل مطالب ضد انقلاب محدود شده اند اما این وی پی ان ها راه را برای آن ها باز می کند در نتیجه این مسئله وجود دارد که  که چطور باید این وی پی ان ها را خنثی کنیم؟ مشکل دیگر این است که خارجی ها محدودیت‌هایی را بر علیه سایت های ایرانی برقرار کرده‌اند تا سایت های ایرانی دیده نشوند همانطور که ماهواره ها را برای نشان ندادن شبکه های ایران قطع کرده اند و یا امواجی برای دیده نشدن شبکه های ایرانی دارند. بنابراین وی پی ان ها کارکرد منفی و مثبت دارند. باید در ایران راه را برای سایت های ضد انقلاب و مستهجن بست. ما باید بتوانیم سدهایی که در راه سایت های خودمان ایجاد کرده‌اند خنثی کنیم. وی پی ان هایی که بر علیه ایران استفاده می شود باید خنثی شود، وی پی ان در دنیا فراوان است و از علومی است که ما در آن ضعیف هستیم و بهتر است اگر کسی این علوم را نمی داند برود و یاد بگیرد، شاید پسر خانم خزعلی هم جز این افراد باشد.

استفاده مسئولین از توئیتر مثبت است

وی با بیان اینکه استفاده مسئولین از توئیتر مثبت است، گفت: باید ابتدا ببینیم توییتر چرا فیلتر شده است؟! توییتر برای عدم استفاده منفی از این شبکه فیلتر شده است. اگر مسئولی استفاده‌ای درست دارد و مخاطبینی در سطح جهان دارد. از این امکان هم به نفع کشور استفاده می کند چه اشکالی دارد؟! زمانی می گوییم مسئولین از این توییتر استفاده شخصی و ضد انقلابی دارند که در این مورد می توان اشکال وارد کرد اما وقتی از این فضا به نفع انقلاب و جنگ رسانه‌ای استفاده می شود این نکته ای مثبت است و نیت و کارکرد در این مرحله بسیار مهم چون فرض بر این است که مسئول می خواهد از نظام دفاع کند.

ابیانه ادامه داد: در سطح کشور آدم‌های هستند که از تویتر و اینستاگرام و ... استفاده‌ای سوء و منفی می کنند. ما می گوییم راه را باید بر منافقین ببندیم. آن‌ها پایگاهی در آلبانی دارند و روزانه با چندین نفر در حال دروغ پراکنی و فریب هستند اما داشتن توییتر امتیازی برای کسی محسوب نمی شود. برخی تصور می‌کنند مسئولیت در جمهوری اسلامی موقعیتی بخور بخور است. از این رو می گویند تو عمری مسئول بودی و حالا کنار برو تا دیگری بیاید تا او هم بخورد، عمری فرمانده بودی و حالا نمی‌خواهد فرمانده بشوی؟ او برای دفاع از ناموس کشور رفته است، این موضوع به دید افراد بستگی دارد و باید دید با چه عینکی به مساله نگاه می کنند؟! آن کسی که مسئولیت را بخور بخور می داند می گوید کنار برو تا من هم بیایم بخورم. این یک نگاه منفی است.

عملکرد یکساله رئیسی بسیار خوب بوده است

این چهره اصولگرا در رابطه با عملکرد یکساله رئیسی و میزان محبوبیت او گفت: من عملکرد آقای رییسی را بسیار خوب ارزیابی می کنم به ویژه اگر بخواهم مقایسه ای با دولت های گذشته داشته باشم. چه دولت روحانی و چه دولت احمدی نژاد و چه دولت خاتمی اصلا قابل قیاس نیست. البته این به معنی نداشتن اشتباه نیست اما در حال حرکت است. شما یک وزیر را در کابینه سیزدهم نمی بینید که مثل وزرای دولت قبلی ثروت های چند هزار میلیاردی داشته باشد و همه باسواد هستند.

وی افزود: شاید برخی از روسای جمهور ما در دوره ای محبوب تر بودند مثلا مقام معظم رهبری در دوره ای محبوب بودند و بعد  از ایشان می توان این مقام را به آقای رییسی داد البته آقای احمدی نژاد هم در دوره ای محبوبیت زیادی داشتند چون خدماتی ارائه کردند. این محبوبیت را از دست داد. امروز مخالف و موافق آقای رییسی و کسانی که به ایشان رای داده یا نداده اند می دانند که  او در حال خدمت کردن است و شبانه روز کار می‌کند. حال آیا با تلاش ایشان مشکلات کشور حل خواهد شد؟ چون بسیاری از این مشکلات در قبل ریشه دارد و نمی توان همه این مشکلات را حل کرد چون به علاوه تلاش مسئولین به تلاش مردم هم نیاز است. حتی اگر امام معصوم بر سر کار باشد اگر مردم تلاش لازم را نکنند ما به نتیجه دلخواه نمی رسیم.

منبع: گسترش نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 110
  • ناشناس
    1

    ای بر پدرت لعنت پاچه خوار.

    نظرات شما -
    • حسنی
      0

      توضیحا اینکه این حضرات صحیح است . کلمه فرزندان اضافه نوشته شد.

    • ناشناس
      2

      جماعت شیادودزد بیش از۴دهه باپررویی دروغ میگوید

    • ناشناس
      0

      خدایاچی اومدبرسرمردم میون آتش افتادیم شدیم ازروی دنیاگم

    • 0

      ای قافله سالارکجایی که ببینی شیادان ودزدان همگی همره این قافله هستند

    • داروغه ناتینگهام
      0

      از آخوند دوزاری رسیدیم به فعال سیاسی دوزاری

    • ناشناس
      0

      مثل ساشا صبحانی این طور تحر یم هارا دور می زنند پس این جماعتی که تلاش می کنند تحریم ها بر داشته نشوند دل واپس شغل فرزندان خویشند ان وقت کی تلاش کند تحریم ها را دور بزند خدایا توبه

    • حسنی
      0

      یادم هست اوایل انقلاب خبرنگاری از اقای هاشمی رفسنجانی سوال کرد مردم از اینکه شما فرزندانتان را در این موقعیت جنگی کشور فرستادی خارج . ناراحت هستند چه میفرمائید ایشان با همان لبخند و تبسم همیشگی گفتند : این مملکت دکتر و مهندس هم نیاز دارد فکر میکنم مقرضین و بد خواهان با ما مشکل دارند و ایراد میگیرند . خود این جمله هزاران معنی و تفسیر دارد ؟ یعنی میخواهم اینرا عرض کنم خشت بنای دیوار کج را بزرگان انقلاب از همان ابتدا خودشان گذاشتند و به بقیه مسئولین سرایت کرد مضافا اینکه همزمان هزاران هزار میلیارد تومان هم اختلاس از مراکز دولتی و شبه دولتی صورت گرفت و اب از اب تکان نخورد . این شد که اولین حرکت هر مسئول و مدیر مملکتی از بعد از فرمایشات حضرت رفسنجانی فرستادن فرزند یا خانواده مسئولین به خارج کشور و ارسال پولهای اختلاس شده مملکت استارد زده شد . البته به کمک سفرا و اعضاء محترم سفارتخانه های ایران ودیدیم که فرزندان این سفرا چه کارها که با ابروی ملت ایران نکردند وقتی مسئولین می بینند خانواده های سفرا بخصوص فرزندان انها چهار چوب ها و خطوط قرمز جمهوری اسلامی را زیر پا گذاشته اند و کسی هم از انها باز خواست نمیکنند و تعویض نمیشوند معلومه قدرت و میز و پول فراوان فیلشان را یاد هندوستان میاندازد فوری خانواده محترم را میفرستند بغل دست فرزندان سفرای محترم ایران .مسائلی که شما فرمودید اصولا در قد و قواره فرزندان مسئولین محترم نیست این مسائل یک فرایند اطلاعاتی و امنیتی خاص دارد که به اندازه کافی ما نیرو در دستگاهای امنیتی داریم و لذا حرف شما کاملا بی ربط است و روزنه ای برای تبرئه و ادامه این رویه شوم است . فرزندان این حضرات را اکثر ملت ایران میشناسند همه بخور و بخواب و گردن کلفت و تن پرور که با پولهای شکار شده ای که پدران و مادران گرامیشان از مراکز اقتصادی ربوده اند تفریح و لهو و لعب و خوش گذرانی و تفنن در ایران برای انها دیگر لذت ندارد بلکه بر این اعتقاد دارند هر که بامش بیش برفش بیشتر لذا برای اغنا از تفریحات و لذت های لاکچری تر و بهتر غربی ها راهی جز خارج از کشور انهم یا اروپا یا امریکا یا کانادا ندارند توضیحا اینکه این حضرات پولهای ارسالی را هم بحساب این دردانه ها واریز میکنند و این فرزندان امانت دار اولیا عزیز هستند که این خود فقره بسیار مهم و طاقت فرسائیست و کار هر کسی نیست . دوست گرامی وقتی یک تکمه پیراهن را اشتباه ببندید تا اخر همه اشتباه بسته میشود . این مملکت یک انقلاب سفید و پاکسازی و دستگیری مسئولین ناپاک و تسویه انان از سطح مدیریت و کارگذاری مملکت اسلامی میخواهد تا دنیا بداند اسلام ان چیزی که این مسئولین ناپاک و فرزندانشان و خانواده هایشان به دنیا معرفی کردند نیست ؟ بلکه اسلام دین پاکدستی و مهربانی و عشق به مردم و مملکت است .وقتی عرق وطن عشق به وطن را با فرمایشات عجیب و غریب و بی معنا از بین مردم بردند باید منتظر این رخدادهای شوم هم باشیم .

  • انسان
    1

    آره راست میگه تمام فرزندان مسئولین برای دور زدن تحریم ها میرن اروپا و آمریکا.اصلا خود خاوری هم برای دور زدن تحریم رفته کانادا.اصلا تمام مسئولین فقط به فکر خدمت به مردم هست.....واقعا از این حرفهایی میزنی خودت خندت نمیگیره؟ مردم رو چی فرض میکنید؟پست فطرت ها...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مطمئنا که دور زدن تحریم ها چه بسیار گدایانی که متمول کرده است

    • ناشناس
      0

      من موندم اونی که منفی دادی به چی منفی میدی نظربده ببینیم به چی باورداری به دزدی ،اختلاس ،دورویی ،یانه به عقل ،صداقت ،پاک دستیو...

    • 0

      اونکه منفی میده مثل سگ یه ساندیس میندازند جلوش هر چی بگن میکند

    • Amir
      0

      برا دورزدن تحریم ها حتما باید رفت کانادا یاآمریکا؟نمیشه همین کشورخودمون یه جایی که جاده خلوتتره دورزد؟آخه من بعضی وقتها که میبینم خیابون خلوت هست فوری دور میزنم،دیگه نمیرم سرمیدون وچهاراه!
      خدایا،،ابلهی وفریب وسرزیر برف کردن تاکجا؟

  • رابی
    1

    حالا هی بیایید ماست مالی کنید‌.رسوای عالم شدید.دیگه ماست مالی فایده ندارد.سایت مستهجن را فیلتر می کنند که در حیطه توانایی کشور است و اما شغل این گل پسر فیلتر کردن نیست بلکه فروش فیلتر شکن برای تماشای همون سایت به اصطلاح مستهجن است.

  • محمد
    0

    شمامردم راچی فرض کردید مثل خودتون بیچاره مردم

  • افشین
    1

    خبرفوری، خداوکیلی چند تا کامنت فحش دریافت کردی که نمی تونی منتشر کنی؟

  • شبنم
    0

    خدایا پولی برسان تا از دست شیادان و حقه بازان مسلمان نما خلاص بشم

  • زار
    0

    زر مفت

  • ناشناس
    1

    اگر نمیدونی زر نزن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره بابا زر مفت نزن برو پای منقل یک دودی بگیر

  • ناشناس
    0

    یکی نیست به این یارو بگوید تو چکاره پسر به فرنگ رفته خانم خزعلی هستی که از او ندانسته و کورکورانه و به دروغ دفاع جانبدارانه می کنی؟!!! حتماً از دولت آقای رئیسی شغل خوب می خواهی که به این ورطه پاچه خواری افتاده ای؟!

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      شغل داره رییس نخبگان نمی دونم چیه اونها چه نخبه های هستن. رئیسش اینه

  • ناشناس
    0

    فقط تنها حرفی که میتوانم بزنم چخه

  • ناشناس
    0

    اره بابا پسر خزعلی که اولی نبوده خاوری و پسزاش هم که پول مملکت رو دزدیدن الان اونجا مشغول خدمت به نظام هستن .همه بچه ها ی مسئولین دارن تحریمها رو دور میزنن

  • ناشناس
    1

    دخترانشان چطور؟!
    انها برای چه رفته اند.

  • حاج سعید طوسی
    0

    نفرینتان باد با این درجه از دورویی و تزویر. خجالت بکش با این چرندیاتت

  • ناشناس
    1

    تو چند صد میلیار گرفتی به بهانه مسلمان کردن مردم مکزیک و استرالیا

  • ناشناس
    0

    برای دور دور رفته پس!

  • ناشناس
    1

    این خانم خزعلی چقدر سینه چاک داره!!!

    چه کرده ای خانمممممممم!!!

    نظرات شما -
    • 0

      سینه اش چاک نیست بخورش خوب است

  • ناشناس
    0

    خدایا خودت این مفت خورها رو لال کن حداقل بازبانشون ازارمون ندن

  • فاطمه
    0

    سوپر ماله کش حرفه ایی

  • ناشناس
    0

    کاش فقط بخور بخور باشد ...دزدی و دقل واختلاس هم هست

  • ناشناس
    0

    خدا خفت کنه با اون ریش سفیدت خجالت بکش مرتیکه زر زرو...خدا لعنت کنه همتون رو ریا کارای دو رور...خدا مارو از دست شما نجات بده

  • ناشناس
    0

    ببین یکی به این بگه بااین ماله کشیادیگه کسی سفارش تونمیکنه بشی سفیری وزیری وکیلی اوناخودشون اینقددوروبرشون دارن که توتوشونگمی برودنبال زندگیت نون بازتوکه نخوردی حداقل آخرعمری توبه کن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایول

  • ثرانی
    0

    پسر خزعلی برای صدور انقلاب رفته منتها پهنای باند کوتاه شده الان درگیره

    نظرات شما -
    • 1

      از مامانش مایه گذاشته برای پهنای باند .

    • 0

      برای پهنای باند مامانش قرار شده مایه بگذارد چه زنی

    • 0

      می روند لب دریا برای تبلیغ اسلام و دور زدن تخریم

  • ناشناس
    0

    به قول فردوسی:
    زیان کسان از پی سود خویش
    بجویند و دین اندر آرند پیش...

    این دله دزدی‌ها دراین مملکت قدیمیه...

  • یالی
    0

    چیز دیگه ایی از آبرو وحثیت و شرفتتان پیش ملت ایران نمانده

  • سعید
    0

    خودتی نادان

  • ناشناس
    0

    من ادم متقعدی مثل شما نیستم در روز قیامت چی می خواهن بگین

  • ناشناس
    0

    فقط خفه بشین ودیگه حرف نزنید خفه خفه خفه خفه

  • علی
    0

    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم این حرومزاده ها همشون سروته یه کرباسن از اول تا آخر

  • اصول نادرست
    1

    چند گرفتی اصول نادرست غیر انقلابی رو به خورد مردم بدهی؟

  • ناشناس
    0

    دور دور شماست فعلٱ اصلاح طلبان درست تشخیص دادن که هیچ مچ گیری وحساب کتابی یا افشا گری نمی کنند تا کثافت کاریهاتون بالا بگیره ووقتی که شروع کردن حالتون میاد سر جاش فعلٱدور دور شماست که سوار مردم شدین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یادتون میاد در زمان حضو یارانه هااین آقا با یه حساب کتاب ضایع میگفت نه تنها یارانه نگیریم بلکه به دولت یارانه کمکی هم بدهیم کلی هم تبلیغ میکردن این ها همه مثل دزدان دریایی کی مانند وسر یک سفره هستند که انشا الله دستشان رو خواهد شد یعنی در سیستم اگر دو درصد فاسد باشد فاتحه

  • ناشناس
    2

    شرمت با بی حیایی دروغگو،تف به شرفت

  • بهرلم
    0

    امثال پسر خانم خزعلی خودش از کاسبان تحریم و فیلتر شدن سایت ها است .

  • ناشناس
    2

    درست گفتن که مذهبی ها توجیه کردنشان خوبه

  • ممد
    1

    خوشم میاد ملت رو خوب اسکل میکنین. راهش رو هم خوب بلد هستید. افرین احسنت

  • روزبه کمالی
    1

    ای لعنت بر تو و اون پشمات

  • پرویز
    0

    آقای نسبتا محترم بعضی ها نه بلکه اکثرمردم معتقدند که درحکومت شما هم بخوربخوره وهم ببر ببر ..

  • آشنا
    1

    آقا خواهشاً من را هم با پول بیت الحال بفرستید برم تحریمها را یک دور اساسی بزنم و برگردم .

  • ناشناس
    0

    دست های کوچکش

    به زور به شیشه‌های ماشین شاسی بلند حاجی می‌رسد

    التماس می کند : آقا… آقا “دعا ” می‌خری؟

    و حاجی بی‌اعتنا تسبیح دانه درشتش را می‌گرداند

    و برای فرج آقا “دعا ” می‌کند!!!!!

  • فقیر
    0

    احمدی نژادمحبوب ترازرئیسی است چراالکی میگین

  • محمد
    0

    در مورد صواب رفتن به کانادا هم یه حدیث درست کن. خجالت نکش

  • ناشناس
    0

    سفسطه گر پول پرست و منافق

  • ناشناس
    0

    فرزندان مسولین باید در بهترین پادگانها اموزش نظامی پیشرفته ببینندتادر صورت لزوم از انها استفاده شود نه در کشورهای متخاصم اقامت بگیرند که مورد سو استفاده سازمان های جاسوسی قرار بگیرند

  • ناشناس
    0

    دروغ ممنوع مردم نیستن برو بعد از چهار دهه همگی شناخته شده هستن

  • محمود...
    0

    آره راست میگه ..بابک زنجانی وچندنفردیگررادرکاباره ایدرکشورکفردیدم..گفتم وای خدای من اینجا جای شمانیست..بابک گفت ای نادان آیانمیدانی چکارمیکنیم؟ماداریم تحریم رادورمیزنیم...الان هم فرزندخزلی کاراونا رامیکند

  • هموطن
    0

    ما هم تو ایران موندیم نفت بشیم

  • ناشناس
    0

    پدران کایبان تحریم با ماندن درایران با روابط بینالمللی مخالفند وفرزندان برای دورزدن تحریم و کاسبی بیشتر به خارج میرونند.لعنت بر دزدان مملکت

  • افشین
    0

    آقای رییسی اگر پای حرفهای قبل از انتخاب شدن هستی بیرونش کن یا شاید خودت هم با اینها هم کاسه هستی

    نظرات شما -
    • داودی
      0

      لطفا درمورد فرزندان علم الهدی سرچ کنید

  • مجتبی
    1

    ای ابله اگر همین‌ پسر در دوره روحانی رفته بود خارج شماها چه غوغایی میکردید ؟

  • ناشناس
    0

    کثیف ترین توهین به ملت ،،از زبان این زالوها که تمام قد پشت این اقا زاده ها ایستاده اند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها گدازاده اند نه آقازاده

  • ناشناس
    0

    بچه های مسولان بدبخت لخت میشوند کنار دریا نزد خانم های لخت اروپایی بعد با مترجمشان که ان هم لخت است انها را به دین مبارک اسلام دعوت می کنند می کنند می کنند

  • یکی از مردم
    0

    اون شاید نیست محاله... مستهجن نیست سایتهای آبرو ببر شماست.... برخی نیست همه مردمه.... مسئولیت نیست پستهای اهداییه از بیسواد برای بیسواد......بخور بخور نیست بلعیدنه...و.........

  • خون جیگر
    0

    خر خودتی بی شرف ....

  • صدری
    0

    با شاید و باید گفتن که نمی شود بحث فرزند این خانم را توجیه کرد ،
    وقتی گفته میشه شاید برای دور زدن تحریم رفته ، می توان گفت شاید برای مبارزه با امپریالیسم رفته و یا می توان گفت شاید برای منافع شخصی رفته ، این چطور دفاع کردنیست ؟
    این " بانوزاده " هم مثل تمام " آقازاده ها " رفته به کشوری بیگانه ، اگر خوب است برای همه خوبه و اگر بد و مذموم است برای همه .
    افسوس از این همه توجیه کردن ها ، ملت را چی فرض کردند ؟

  • فقط خدا
    0

    به خدا گفتم اگر اینها می روند بهشت مادیگه بستمونه ما بفرست توجهنم حداقل آنجا با اینها نباشیم

  • ناشناس
    0

    چاه ویل نصیبتان شود

  • ناشناس
    0

    والا از عکسهایی که از فرزندان مسئولین می‌بینیم در خارج بیشتر به عشق وکیفشون میاد تا دور زدن تحریم‌ها ساشا بحرانی که همه جوره داره تحریم‌ها را دور میزنه و... واقعا شرم هم خوب چیزیه.

  • ناشناس
    0

    شاید هم برای کاری دیگر رفت تو اونجا بودی و میدونی مردک؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    البته هم دور زدن وهم عشق وحال

  • 0

    همه باهم می‌خورید پست فطرت های عالم ایران همه چی داشت از وقتی پدر سرتون آمدید همه چی رو از دست داد

  • 0

    سفسطه طرف دیشب تو حرم امام حسین مصاحبه داشت همش دروغ خدا لعنتتان کنه الهی نابود بشید ویا فلج

  • دختر لر
    0

    اصولگراها از شیطان شیطان ترن

  • ناشناس
    0

    به به قالیباف زاده دوم لو رفت و یقه سفیدها کثیف دست به ماله کشی شدن،لعنت به شما و فرزندان رفاه طلب تان که پا روی خون شهدا گذاشتید، وکشور را به لجن میکشید،همه تان از یک قماشید اصلاح طلب و اصولگرا نداره!!!

  • رهگذر
    0

    آره بابا ... شما به دلت بد راه نده واسه پوستت خوب نیست ... پسر سفیر ایران در ونزوئلا که هنوز داره با تحریمها دور دور میزنه ... پسران آقای شمخانی که با کشتی دارن تحریمها را دور میزنند ... پسران ولایتی جور دیگه ... پسر آقای قالیباف در ملبورن استرالیا در حال دور دور هستند ... پسر ارشد آقای لاریجانی هم که بعدا به جمع دور زنندگان پیوستند . نمیدونم باز هم بگم یا اصلا ثبت میشه یا نه ؟

  • نعمت
    0

    گذر زمان روشن خواهد کرد چقدر سوءاستفاده می کنید

  • نسرین.
    0

    خیلی آشغالی واحمق

  • نسرین
    0

    دختراشون رفتن ......دوربزنن .یا دور ...دور

  • احمدی نیا
    0

    موقت رفته ولی می خواهد تا آخر عمر آنجا بماند و به مردم ایران دست شصت نشان دهد .امام جمعه ها هم موقت هستند .ولی چهل سال است امام جمعه می باشد .

  • انها
    0

    خبر فوری ،،لطفا کامنتها را به این مردک پاچه خوار نشان بدهید تا بفهمند مردم آنها را چگونه میبینند ،،مردم تمام گند کاری شما می شناسند ،ولی بی رحمی و قضاوت شما می ترسند که صدایشان در نم آید

  • علی
    0

    خجالت نمی کشند دراینجاخلخالی می خواهد

  • عوام
    0

    اسناد با این بیسوادیت حرف نمیزدی سنگین‌تر بودی آخر عمو جان وی پی ان فیلتر شکنه نه تقویت فیلتر تازه فیلتر شکن سایت مستهجن رو باز میکنه نه ببنده سوم گند بخور بخوره تو ایران داره میزنه بالا با چند میلیارد دلار رفته شورش ندین بهتره طرفداری نکنید مردم حساس نمیشن نمره گذشته اش رو دربیارند در ضمن اگر نوه کوچک دبستانی داری ازش یکم اطاعات بگیر در رابطه با فیلتر شکن

  • علی
    0

    اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

  • 🐜
    0

    آش مالی ممنوع

  • علی
    0

    لعنت بر پدر مادرتان که به اسم دین دروغ میگویید اخه پسر این بی شعور تا افغانستان هم شعور دور زدن کدارد برود رئیسی که بزرکتان هست با بی سوادی پدر ملت را در اورده خجالت بکش ریشت را بزن جایش کثافت بمال نون بازوت را بخور نه مالشها را

  • حسن
    0

    فقط اینها بلدند تحریم رادور بزنند آقاهوچی گری نکن

  • عادل از قطب شمال
    0

    یک کلام ختم کلام. اگه توی این مملکت ریش و تسبیح و جای مهر روی پیشونی داشتی نونت توی روغنه. اگه جذب ولایت مطلقه فقیه بودی نونت توی روغنه. اگه روزی چند بار سلام درمانده ببخشید سلام درمانده را خواندی نونت توی روغنه. اگه هر هفته نماز جمعه رفتی نونت توی روغنه. اگه عضو بسیج و برادران خود جوش و آتش به اختیار بودی نونت توی روغنه. اگه هر سال به اربیعن رفتی نونت توی روغنه. اگه اسم حاج آقا و برادر و اخوی و کربلایی داشتی نونت توی روغنه. اگه هر سال توی انتخابات شرکت کردی و به جریان اصولگرا ببخشید جریان دست مال کشان رأی دادی نونت توی روغنه. اگه....

  • ناشناس
    0

    توگفتی مردم هم باور کردن کوچولو
    این شاید، اما، اگر، این روبه است نه روبا
    وهذانا

  • ناشناس
    0

    یک آدم چقدر میتواند پست وبی شرف باشد که اینگونه خود را به نفهمی زده و ماله کشی کند. شما فکر نکن که مردم به اندازه خود ت نفهم و بی شعور هستند .

  • لالی
    0

    ماله کش انقلابی تو هم از همان یاران دولت پاک اختلاسگر هستی

  • ناشناس
    0

    همان طور که فرزندان هاشمی برای خرید اسلحه به انگلیس وامریکا می رفتن

  • ناشناس
    0

    این نیز بگذرد حاجی .

  • ناشناس
    0

    مردک وقتی برادرش اعتراف کرده چند سال رفتن انجا ساکن هستند شما دیگه چرا پاچه خواری میکنی انسان نون به نرخ روز

  • رضا
    0

    فقط دور زدنش درسته!
    یک دور هم ما بزنیم دلمون وا شه خخخخخ

  • کلکل
    0

    خبر فوری ، حیف که مجوز نداری فحش هم منتشر کنی اونوقت واقعیت جامعه معلوم می شد

  • سعید1400
    0

    لطفا اینو بخونید:
    یک روایت از پیامبر ص میگم که در مورد مسئولین جمهوری اسلامی صدق میکنه.
    روزی یه نفر از پیامبر پرسید یا رسوال الله ایا ممکنه کسی مومن باشه اما زنا بکنه؟ پیامبر گفت بله ممکنه. اون فرد چن تا گناه دیگه رو هم نام برد و پیامبر گفت بله. اخر سر سوال کرد ایا ممکنه کسی مومن باشه اما دروغ بگه؟ پیامبر ص گفت هرگززززز. کسی که مومن باشه هرگزززز دروغ نمیگه.
    حالا مقایسه کنید و ببنید مسئولین ما زل میزنن توی چشمای یه ملت و چقدر راحت دروغ میگن. اینها واقعا سرسوزنی بویی از ایمان نبردن.
    خدایا واقعا دیگه کارد به استخوان رسیده به داد ملت مظلوم ایران برس. ماکه زورمون به مسئولین نمیرسه خدایا خودت کاری بکن.

  • ناشناس
    0

    عمو محتویات کاسه توالت را هرچه بیشتر بهم بزنی بیشتر گندش بلند میشه

  • مهرداد سربندی
    0

    هیچ کس در ایران فکر نمی کنه مسئولیت در ایران یعنی بخور بخور. بلکه همه میدانند که مسئولیت در ایران یعنی بخور و پس نده. این با بخور بخور فکر می کنه. در جریان بخور بخور ممکنه یه روز رو دل کنی یا یه جایی چنان شکم روش بگیری که روح از مخرج بیرون بزند. اما در جریان بخور و پس نده . سیستم بدن مسئولین طوری برنامه ریزی شده که هرچه را بخورند اصلا و به هیچ وجه پس نمیدهند. و مثل نهنگ میهمان حضرت سلیمان هستند که همه چیز را می بلعند و تازه می گویند این نیم غورت مان بود و دو غورت و نیمشان همیشه باقی می ماند. این جماعت موجودات سیری ناپذیر و پدیده هزاره سوم هستند . حتی یکی از همین پدیده ها بسکه خورد و چیزی پس نداد که به معجزه هزاره سوم معروف شد

  • ناشناس
    0

    شاید پسر خزعلی برای دور زدن تحریم ها رفته است...////// بابا ایول ، ماله کشیدن اونهم به این میزان .

  • ناشناس
    0

    بله بله بله شما راست میگین

  • ناشناس
    0

    پاچه خواری بد مصیبتی هست که نصیب هر کسی نمیشود جناب ! برای کسب ثروت و جایگاه از اقدامات غلط دیگران تمجید میکنید و آن هارا به نفع خودتان خوب جلوه میدهید ! این روش دیکتاتور ها و اذناب آنان است !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها