آخرين اخبار از ماجرای مرد زنبيل به دست /آيا حمله به بقايي ساختگي بود؟

در حالي ديروز خبر حمله لباس شخصي ها به حميد بقايي در رسانه ها منعكس شد كه برخي آن را ساختگي دانستند.

آخرين اخبار از ماجرای مرد زنبيل به دست /آيا حمله به بقايي ساختگي بود؟

به گزارش خبرنگار سياسي سايت خبرفوري دومين جلسه رسيدگي به اتهامات حميد بقايي در حالي روز گذشته برگزار شد كه حواشي بسياري داشت.

حميد بقايي كه صبح روز برگزاري دادگاه با زنبيلي قرمز و همراهي علي اكبر جوانفكر راهي دادگاه شده بود كه بازهم در جمع خبرنگاران از غيرعلني بودن جلسه دادگاه خود گلايه داشت.

اظهارات و رفتارهاي حميدبقايي در دومين جلسه بررسي اتهاماتش به صبح روز جلسه معطوف نشد و بعد از پايان جلسه سايت دولت بهار پايگاه اطلاع رساني ياران احمدي نژاد عكس و فيلم هايي را از حمله ماموران لباس شخصي به بقايي منتشر كرد.

اين سايت خبري در ادامه انتشار تصاوير از برخورد ماموران لباس شخصي به بقايي مدعي شد كه اين افراد قصد سرقت يادداشت ها و پرونده هاي همراه بقايي را داشتند.

موارد مطرح شده از سوی سایت دولت بهار از روز گذشته واکنش های متعددی را در فضای رسانه ای و البته سیاسی کشور داشته است به گونه ای که برخی از رسانه های از جمله کانال تلگرامی خبرنامه ندای ایرانیان این ماجرا و حمله ماموران لباس شخصی به بقایی را ساختگی دانسته و‌ با انتشار عکسی افراد منتسب به لباس شخصی را از یاران و نزدیکان خود بقایی‌ دانسته است.

از اين رو و باتوجه به ساختگي بودن ماجراي حمله لباس شخصي ها به حميدبقايي و طرح اين موضوع از سوي خبرنامه نداي ايرانيان بايد منتظر اعلام نظر بقايي و دوستان هم طيف وي در اين راستا باشيم.

عكس منتشر شده در كانال تلگرامي خبرنامه ايرانيان:

این تصویر نیز اقتباسی از فیلمی است که روز گذشته کانال های نزدیک به حمید بقایی و محمود احمدی نژادمنتشر کردند:

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها