ادعاى كيهان درباره بورسيه هاى جنجالى: مى خواستند جلوى ادامه تحصيل 'فرزندان و یا نزدیکان نیروهای انقلابی' را بگيرند

حسين شريعتمدارى در كيهان و در يادداشتى درباره ماجراى بورسيه هاى جنجالى نوشت: مى خواستند جلوى ادامه تحصيل 'فرزندان و یا نزدیکان نیروهای انقلابی' را بگيرند.

ادعاى كيهان درباره بورسيه هاى جنجالى: مى خواستند جلوى ادامه تحصيل 'فرزندان و یا نزدیکان نیروهای انقلابی' را بگيرند

حسين شريعتمدارى در كيهان و در يادداشتى درباره ماجراى بورسيه هاى جنجالى نوشت: ...کیهان به اسنادی دست یافته است که به وضوح نشان می‌دهند لغو بورسیه هزاران دانشجوی مورد اشاره صرفاً یک اقدام حزبی از سوی مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی۸۸ بوده است تا از ورود نیروهای نخبه و متدین انقلابی به هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جلوگیری کنند.


یکی از این اسناد نامه‌ای است که آقای... خطاب به آقای «پ»، یکی از معاونان وقت وزارت علوم نوشته است و با ارائه اسامی تعداد قابل توجهی از دانشجویان بورسیه دکترا، خواستار جلوگیری از ادامه تحصیل آنان شده است. نگاهی به نام و مشخصات این دانشجویان به وضوح نشان می‌دهد که آنها از فرزندان و یا افراد نزدیک به نیروهای انقلابی هستند و جالب آنکه در مقابل نام هر یک از دانشجویانی که دستور لغو بورسیه آنان را صادر کرده‌اند، به نام و مشخصات آن شخصیت انقلابی که دانشجویان یاد شده به آنان وابستگی دارند نیز اشاره شده است.


نامه این‌گونه آغاز می‌شود؛
«برادر گرامی جناب آقای مهندس «پ»
معاونت محترم پشتیبانی سازمان امور دانشجویان
با سلام و احترام، حسب دستور شفاهی ۲۵/۱۰/۹۲ بدینوسیله لیست اسامی مورد نظر تقدیم حضور می‌گردد و...»
در ادامه این نامه، نام دانشجویان بورسیه‌ای که پدر و مادر و یا یکی از اقوام حتی درجه چندمشان حزب‌اللهی و انقلابی و در تقابل با فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ بوده‌اند ذکر شده و به آقای «پ» دستور لغو بورسیه آنها داده شده است.

این نکته نیز قابل اشاره است که هم‌اکنون بخش یاد شده در وزارت علوم در اقدامی غیر‌قانونی که به آن خواهیم پرداخت در پی زمینه‌سازی برای بورسیه کردن تعدادی از هم‌حزبی‌های خود است که البته داد عده‌ای از مدیران این وزارتخانه را هم درآورده است.
در گزارش‌های مستند کیهان که انشاءالله در آینده نزدیک منتشر می‌شود به این‌گونه فامیل‌بازی‌ها و حزب و قبیله‌گرایی‌ها اشاره‌های مستندی خواهیم داشت و امید است دستگاه محترم قضایی در ادامه برخوردهای قاطع و امیدآفرین خود با مفسدان و سودجویان، ماجرای یاد شده را نیز در فهرست پیگیری‌های قضایی قرار دهد.
برچسب ها: بورسيه ، كيهان ، حسين شريعتمدارى

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    آقای شریعتمداری حرف مردم اینه که افراد باسواد بورسیه بگیرند مگر مابقی مردم کافرند که که نتونند برند خارج تحصیل کنند که بچه حزب الهییها برند بورسیه بگیرند چشات کوره ونمیبینی که همونایی که حزب الهی هستن وقتی هواپیما ازمرز ایران رد میشه چادرها برداشته میشه ووقتی هواپیما درخارج بزمین میشینه خانماشون تو خیابانهای خارج بی روسری وتاپ شلوار میگردند .بریز دور اون عقیده وافکار مسخره ات را دنبال چه چیزایی میری همین مقدس معابهای لامذهب بودند که مملکت را به گند کشیدند چقدر عقده ای هستی شما وخودتو نخود هر آشی میکنی ازرو هم نمیری

  • مهدی
    0

    انقلاب مطلق به همه مردم ایران است ارژ پدری گروهی خاص نیست مردم را به دو گروه انقلابی و ضده انقلاب تقسیم نکنید شرم کنید چهل سال کذشت بفکر مردم باشید بجای اینکه دنبال نور چشمی های عزیز تان باشید

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      آیا این نیروهای انقلابی نمی توانند داخل کشور درس بخوانند ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    خدالعنت کنه کسانی روکه بخوان باحزب اللهی هااینجوری برخوردکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها