آیت‌الله نوری همدانی: آمریکا از هر زمان دیگری درمانده تر شده است

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: آمریکا از هر زمان دیگری درمانده تر شده و وضعیت فعلی آن رو به افول است.

آیت‌الله نوری همدانی: آمریکا از هر زمان دیگری درمانده تر شده است

آیت‌الله نوری همدانی، روز شنبه دردیدار عده ای ازگروه های تبلیغی استان مازندران، افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده است تا ملت ایران را شکست دهد، ولی با عنایت خداوند، این آرزو را به گور خواهد برد.
وی خاطرنشان کرد: مشکل دشمن این است که ملت کهن و با سابقه و متدین ایران را نشناخته است؛ دشمن نمی داند، مردم ما با معنویت پیشرفت کرده اند.وی گفت: دشمن بداند در راس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد که با معنویت و توکل و توسل تا به امروز توانسته است، تمام نقشه های آنها را پیش بینی کند و شکست دهد.
وی با بیان این که مسئولان به گوش باشند و از نظرات رهبری انقلاب تبعیت کنند و این را بفهمند هرجا به نظرات ایشان کم توجهی شد، ضرر کردیم،افزود: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است؛ با مدیریت و نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها می توان بخشی از مشکلات فعلی را حل کرد.
آیت الله نوری همدانی گفت: توکل به خدا و خودباوری مسئولان و وحدت مردم و نظام و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی بدون شک عامل شکست دشمن و مستحکم تر شدن انقلاب است. وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تا به امروز ازخطرهای فراوانی عبورکرده و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات موجود حل خواهد شد.

منبع: ایرنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مدارا
    0

    سلام بزرگور . علماي اسلام بداد ما برسيد / مهم اين هست مسئولين بتواند وطنش را از جنگ و خونريزي در امان نگهدارد . آسايش و اميد بيارد . فعلاً نا اميدي موج مي زنه ديگر ملت به مسئولين اطمينان ندارد فرقي نمي كنه اصولگرا باشه يا اصلاح . اينگونه كه مشخص هست هر دو اشتباهات بزرگي داشتند كه سهم اصول بسيار بيشتر هست . ملت زجر كشيده از هشت سال جنگ ديگر توان يك جنگ ندارد . امريكا در 47 سال گذشت و امريكا ترامپ كمترين بيكاري در نيم قرن گذشته داشته اين يعني رفاه و آسايش بيشتر ناخالصي ( سهم ارز هر شخص ) بيشتر شده اين يعني اميد نداشته باشيم ترامپ 2020 رئيس جمهور نشه . مي شه خيلي راحت تر از قبل . چون راهش فقط خدمت به امريكاست و اسايش ملتش از هر راهي . پس درماندگي امريكا هيچ فايده براي ما نداره . امريكا 8روزه بغداد گرفت صدام رفت امريكا 15 سال قبل . اين امريكا جديد پول اعراب داره و ادوات فوق سري و پيشرفته . از 1000 موشك شليك شده حذب الله به اسرائيل فقط 6 تا زمين بوسيد. مابقي فقط پول حرامش شد . اقتصاد در اين يكسال ويران شد . برجام داشت ملت را شاد و اميدوار مي كرد برجام 120ميليارد دلار پول اورد ناور ابرام ... فقط 4ميليارد دلار پولش هست يعني پول 30 ناو پيشرفته جهان به ايران داده شد . دقت كنيم پول سي ناو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد