ادعای تازه اوکراین درباره تحقیقات مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی

یک مقام اوکراینی اعلام کرد که این کشور متعهد به کشف حقیقت و اجرای عدالت در زمینه سقوط هواپیمای PS752 خطوط هوایی این کشور در ایران و مجازات عاملان آن است.

ادعای تازه اوکراین درباره تحقیقات مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی

اینترفکس نوشت: ولادیسلاو کریکلی، وزیر زیر ساخت اوکراین، و عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل کانادا، در حایشه یک گفتگوی آنلاین که درباره از سرگیری مسافرت های هوایی بین دو کشور بود درباره تحقیقات در زمینه سقوط هواپیمای اوکراینی تبادل نظر کردند.

در این گفتگو دو طرف درباره همکاری بین این دو وزارت خانه در زمینه تحقیقات مربوط به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به بحث پرداخته و طرف اوکراینی مدعی شد که سازمان ایمنی هوانوردی اوکراین نظرات خود را درباره نتایج تحقیقات انجام شده از سوی دولت ایران درباره این سانحه را ارائه کرده است.

از طرف دیگر برخی پیشنهادات نیز از سوی طرف اوکراینی به کانادایی ها هم ارائه شده است.

وزیر اوکراینی دراین گفتگو اعلام کرد که این کشور متعهد به کشف حقیقت و اجرای عدالت در زمینه سقوط هواپیمای PS752 خطوط هوایی این کشور در ایران و مجازات عاملان آن است.

طرف اوکراینی همچنین مدعی شده که در طول تحقیقات مرتبط با سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران برخی قوانین بین المللی نقض شده است و اوکراین بدنبال ارائه واکنش مناسب به این مسئله است.

کریکلی گفته که از حضور طرف های خارجی به خصوص کانادا در اعلام شکایت به ایکائو نسبت به تحقیقات انجام شده از سوی ایران حمایت می کند.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کیان
    0

    چون ایران این روزها بزرگترین کارهای خود را گره زده به کارهای میدانی هواپیمای مسافربری شما هم در یک کار میدانی افتاده پایین ما وقتی برای جوانان خود در کشور ثالث و برای اسد از دست می‌دهیم چند صد نفر تو کارهای میدانی گم هست و دیپلماسی جواب گوی این کار نیست چون مردان میدان ما جان انسان ها براشون مهم نیست

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      برادر جان دیپلماسی شما را در هنگام توقیف کشتی ایرانی گریس توسط اربابتان ان گل لیس دیدیم . ضمن اینکه اگر دولت دیپلماسی دوستتان البته شما بخوانید غرب پرستتان حرف میدان داران را گوش میدادند و اجازه پرواز به هواپیما را نمی دادند الان شما در آن طرف مرزها اشک تمساح نمی ریختی .

  • بهلول
    0

    صدراسلام دروغ گفتن غذا نهی کرده .ماکها مدعی هستیم چرا؟چه ظلمی کردن به جوانان عزیز نخبه ما.لعنت بر.....

  • ف ح
    0

    حالا خوبه یک هواپیما تون سقوط کرده این همه ادا در میارید مثل ما ایرانی ها بورس ارزش پول ملی هویت ملی سردار ملی وووووووووووووو برین بابا دلتون خوشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها