حاملگی ساختگی خانم کارمند به خاطر مرخصی با حقوق

بارداری کارمند زن، برای همکارانش شک برانگیز بود اما او نقشه را خوب چیده بود و توانست آنطور که میخواست، کارش را پیش ببرد ولی بالاخره رسوا شد.

حاملگی ساختگی خانم کارمند به خاطر مرخصی با حقوق

خانمی در جورجیا چندین بار به طور ساختگی اظهار کرد که باردار شده تا هم حقوق بگیرد و هم مرخصی داشته باشد؛ اما زمانی که همکارانش او را دیدند به خاطر بعضی از حرکاتش مشکوک شده بودند؛ تا این که در اکتبر سال 2020 این قضیه لو رفت.

دقیقاً همان زمان بود که این خانم به رئیسش گفته بود منتظر فرزند بعدی اش است و می‌ خواهد مرخصی با حقوق به خاطر دوران بارداری اش بگیرد. قرار بود که یک سال مرخصی با حقوق داشته باشد تا این که همه چیز لو رفت.

همکارانش احساس کردند که برآمدگی شکم مربوط به بارداری نیست و کمی غیر طبیعی است. آن ها احساس کردند شکمی برای خودش درست کرده تا خود را باردار نشان دهد و این شکم مصنوعی است.

همه چیز زمانی مشکوک‌تر شد که او اظهار کرد؛ بچه اش را به دنیا آورده است سپس عکس هایی را برای همکارانش فرستاد. همکارانش زمانی که این عکس‌ ها را دیدند، بیشتر به این قضیه مشکوک شدند.

بارداری

نقشه آنقدرها هم بی عیب و نقص نبود و آنها متوجه شدند که رنگ پوست کودک اصلا به رنگ پوست پدر و مادرش نمی خورد. جالب است بدانید که شوهرِ این خانم؛ بعد از زایمان همسرش هم به رئیس نامه زده بود که همسرم نمی تواند به سر کار بیاید و باید چند وقت استراحت کند.

شرایط زمانی بدتر شد که همکاران و کسانی که با او در شرکت کار می‌ کردند، بیشتر مشکوک شدند و سعی کردند که سوابق پزشکی و بیمه او را بررسی کنند و متوجه شدند که هیچ تاریخی مربوط به آزمایش‌های بارداری از آن زمان وجود ندارد و همین مسئله قضیه را بسیار عجیب تر کرد.

زمانی که متوجه شدند او دروغ گفته؛ این کارش را به صورت قانونی پیگیری کردند تا به سزای این فریب کاری برسد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها