دوست‌داشتنی‌ترین مردم در نزد خداوند چه کسانی هستند؟ +تصویرنوشته

حدیثی از رسول اکرم (ص) در خصوص معرفی دوست‌داشتنی‌ترین مردم نزد خداوند متعال مشاهده می‌کنید.

دوست‌داشتنی‌ترین مردم در نزد خداوند چه کسانی هستند؟ +تصویرنوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما که خود را شیعه و پیرو مکتب علوی می‌دانیم، باید در عمل نیز به بهترین وجه این را به اثبات برسانیم و یکی از مهمترین راه‌های حرکت در مسیرِ صحیح عمل به توصیه‌ها و فرامین معصومین(علیهم السلام) است. بنابراین مطالعه، تفکر، نشر و عمل به احادیث معصومین(علیهم السلام) در این راستا امری ارزشمند و بسیار حائز اهمیت و فضیلت است؛ ان‌شاءالله همه‌ ما با گفتار و رفتار نیک و پسندیده‌ خود، مایه‌ افتخار و مباهات اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) باشیم.

پيامبر خدا (صلى اللَّه عليه و آله و سلم) می‌فرمایند:

مردم، نانخور خدايند. دوست‌‏داشتنی‌ترين مردم نزد خداوند، كسى است كه به نانخوران او سود برساند و خانواده‏اى را شادمان كند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خداوند چه کسانی را دوست دارد؟ --- اگر به سراغ لفظ مکرر : « یحب » در قرآن کریم برویم در می یابیم ، خداوند در آیات قرآن فرموده : مؤمنانی را دوست می دارد که پیرو وحی الهی ، پرهیز کار ، پاک دامن ، آمرزش خواه ، نیکو کار ، عدالت گرا ، اتحاد گرا ، فروتن در مقابل مؤمنان و سربلند در مقابل کافران باشند. هر یک از این ویژگیهای حب الهی فلسفه خاص خود را برای پیشرفت جامعه ی بشری در همه ی زمینه ها را دارد که با دقت و تامل برای صاحبان بصیرت نیک آشکار می گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها