ست لباس مردانه با کت تک برای مهمانی + تصاویر

ست لباس با کت تک اسپرت بهترین ست مردانه برای مهمانی و مناسبت های مختلف است که بیشتر به درد آقایان جوان و اسپرت پوش میخورند.

ست لباس مردانه با کت تک برای مهمانی + تصاویر

ست کردن لباس برای بیشتر آقایان کار دشواری است زیرا نمیدانند چه پیراهنی را با چه شلواری بپوشند و کدام رنگ ها را با هم ترکیب کنند, ست کردن لباس اصول خاصی دارد و نمیشود هر چی دستتان آمد باهم ست کنید و بپوشید. اگر اهل پوشیدن لباس اسپرت با کت تک هستید و نمیدانید با کت تک چه بپوشید و چگونه ست کنید در این مطلب ایده های خوبی برایتان داریم, چند ست لباس مردانه با کت تک که اصولی انتخاب شده اند را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

این ست های مردانه برای مهمانی, محل کار و مناسب های مختلف مناسب اند, آقایان جوان بهتر است کت تک را با شلوار جین ست کنند تا استایلی امروزی تر داشته باشند اما اگر سن تان بالاتر است میتوانید از شلوار کتان استفاده کنید. اکسسوری هایی مانند کراوات, دستمال جیب, عینک آفتابی و ساعت مچی را دست کم نگیرید آن ها استایل تان را تکمیل و جذاب تر میکنند.

مدل ست هایی که در این مطلب مشاهده میکنید با رعایت تمام اصول ست کردن لباس انتخاب شده اند و مد سال 97 هستند. اگر در ست کردن لباس مشکل دارید با مشاهده این تصاویر و الهام گرفتن از آن ها خوشتیپ شوید.

منبع: نمناک

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها