چیدمان های جذاب میز هفت سین برای نوروز ۱۴۰۳/ تصاویر

در ادامه ایده‌هایی برای چیدمان سفره هفت سین را مشاهده می‌کنید.

چیدمان های جذاب میز هفت سین برای نوروز ۱۴۰۳/ تصاویر

نوروز، جشنی باشکوه در فرهنگ ایرانی است که با شادی و شور مردمان ایران همراه است. یکی از زیباترین رسوم این جشن، چیدمان میز هفت سین است که هفت مواد با نام‌های خاص را شامل می‌شود. در این مطلب، ایده‌هایی برای چیدمان میز هفت سین در نوروز ۱۴۰۳ را ارائه می‌دهیم که هم زیبا و شیک هستند و هم از اصول و سنت‌های ایرانی پیروی می‌کنند:

انواع چیدمان میز هفت سین

۱. استفاده از رنگ‌های زنده و متنوع: انتخاب دسته‌بندی از سین‌ها با رنگ‌هایی مانند سبز تازه، زرد جذاب و آبی آسمانی، می‌تواند چشم اندازی زیبا و شاداب برای میز هفت سین شما فراهم کند.

۲. لوازم تزئینی دست ساز: استفاده از دست‌سازه‌ها و تزئینات دست‌ساز با الهام از فرهنگ و هنر ایرانی، می‌تواند به میز هفت سین شما یک لمس شیک و منحصر به فرد بدهد.

۳. استفاده از پارچه با طرح‌های سنتی: پوشاندن میز هفت سین با پارچه‌های با طرح‌های سنتی ایرانی می‌تواند یک حس دلنشین و آرام بخش به فضای شما ببخشد.

۴. شمع‌های عطری: جایگذاری شمع‌های عطری با رایحه‌های ملایم و دلپذیر در میان اجزای هفت سین، هم از لحاظ بصری زیبا خواهد بود و هم احساسی دلنشین را برای میهمانان ایجاد می‌کند.

۵. استفاده از ظروف شیشه‌ای شفاف: جایگذاری اجزای هفت سین در ظروف شیشه‌ای شفاف و شیک، زیبایی و زیبایی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و از زیبایی طبیعی آن‌ها نیز بهره می‌برد.

۶. مینیاتور‌ها و اشیاء تزئینی کوچک: جایگذاری مینیاتور‌هایی از آثار هنری ایرانی یا اشیاء تزئینی کوچک می‌تواند. به میز هفت سین شما زیبایی و شکوه بیشتری ببخشد.

۷. جایگاه ویژه برای هر جزء: اختصاص دادن یک جایگاه ویژه و متمایز برای هر یک از اجزاء هفت سین! با استفاده از ظروف و تزئینات مخصوص به آن‌ها زیبایی و شکوه بیشتری به چیدمان شما می‌بخشد.

با استفاده از این ایده‌ها و ترکیب آنها، می‌توانید یک چیدمان شیک و زیبا برای میز هفت سین در نوروز ۱۴۰۳ داشته باشید؛ که هم به سنت‌های فرهنگی پایبند است و هم از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار است.

 
منبع: بانو زی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    ساعت دیواری داریم ساعت مچی داریم سکه پول داریم سبزی خوردن نیم کیلو می‌خرم سنجد پیدا میشه سماق نداریم چون چلوکباب نداریم سیر پیدا می‌کنم چهار عدد رنگارنگ برای تزیین سفره هفت سین نوروز چون شیرینی‌ها گردانند آب نمک پارچ لیوان یک قوری بدون چای دبش قند دو تا تخم مرغ آب پز که بعد از سال تحویل بخوریم یک پوستر عکس انواع میوه ها گرانقیمت بخاطر ویژگی سفره هفت سین نوروز دیگه کافیست زیادی خرج کنیم پنجمین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۳ باید برم نان نسیه بخرم اینم از سفره هفت سین نوروز دیگه چی میخام برم بخوابم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها