ترفندهای خلاقانه پسر بچه برای پرت کردن حواس خواهر و برادرش

چالش صبر در برابر آبنبات یکی از چالش‌های بانمک در حوزه روانشناسی کودک است. مطالعات محققان ثابت کرده کودکانی که می‌توانند در برابر لذت فوری خوردن آبنبات صبر کنند و قانون مورد توافق را نشکنند در آینده موفق‌تر هستند.

 ترفندهای خلاقانه پسر بچه برای پرت کردن حواس خواهر و برادرش

چالش خنده‌دار صبر در برابر آبنبات، یکی از پرطرفدارترین و البته جالب توجه‌ترین چالش‌های کودکان نوپا است. کودکان نوپا و آبنبات جدایی ناپذیرند. در این چالش، والدین صبر و شکیبایی فرزندان خود را با آزمایش می‌کنند. برای این کار یک میان‌وعده وسوسه‌انگیز را جلوی فرزندشان می‌گذارند و بعد از مدتی انتظار، به او می‌گویند که می‌تواند آن را بخورد.

در این مدت، والدین برای لحظه‌ای اتاق را ترک می‌کنند تا قدرت اراده، صبر و اطاعت آنها را آزمایش کنند. مطالعات محققان ثابت کرده کودکانی که می‌توانند در برابر لذت فوری خوردن آبنبات صبر کنند و قانون مورد توافق را نشکنند در آینده موفق‌تر هستند.

در این ویدئو، سه برادر و خواهر نوپا (اشر، آیدی و اولیور) مورد آزمون قرار می‌گیرند و برادر بزرگتر- اشر- از راهکارهایی خلاقانه برای پرت کردن حواس خواهر و برادر کوچکتر و البته خودش استفاده می‌کند.

او با یک نیرو و جذبه مدیریتی خاص، برادر کوچکش اولیور را از دست زدن و خوردن اسمارتیزها منع می‌کند؛ بعد حواس او را به شیئی جذاب پرت می‌کند، بعد با آنها شوخی می‌کند و می‌خندند و در آخر خودش و خواهر و برادرش را به شمردن اسمارتیزها مشغول می‌کند؛ این پسر کوچک که حتی شمردن را به خوبی بلد نیست، شرایط آزمون را به خوبی مدیریت می‌کند و وقتی با تشویق مادرش روبرو می‌شود و اجازه خوردن اسمارتیزهایش را پیدا می‌کند.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • میلاد
    0

    عالی 😂😂😂😂

  • ناشناس
    0

    چقد خوب بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها