ماده‌ای که میل جنسی را به شدت بالا می‌برد

در سال ۱۸۹۸ دکتر جان کینگ در کتابی عصاره وانیل را براي “تحریک تمایل جنسی مذکر” توصیه نمود. او نوشت: اثرات مثبت وانیل بطور ویژه ای در بین مردان مسن‌تر قدرتمند می‌باشد.

ماده‌ای که میل جنسی را به شدت بالا می‌برد

احتمالا باور آن سخت باشد که وانیل، این خوشمزه شيريني پزی براي قرنها بعنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل به وسیله پزشکان بعنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک ميکند .

در سال ۱۸۹۸، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره وانیل را براي "تحریک تمایل جنسی مذکر" توصیه نمود: اثرات مثبت وانیل بطور ویژه ای در بین مردان مسن‌تر قدرتمند می‌باشد.

وانیل یک داروی قدرتمند براي افزایش میل جنسی (Sexual desire) است که هم زمان سبب القای خوشی و لذت و ارامش مي شود. بر اساس گفته دکتر کاریگ وارن از مرکز حس بو و رایحه، "وانیل حس خوشبختی را بطور کلی در تمام دنیا ایجاد مي کند. از همه موادی که جز ماده های معطّر دسته بندی می شوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر می باشد".

در بیش تر عطرهای مردانه از اسانس وانیل براي تحریک زنان استفاده مي کنند. حتی بزرگترین و معتبرترین شرکتهای عطرسازی دنیا از بوی وانیل براي ساخت اقسام عطرها استفاده مي کنند.

منبع: بیتوته

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • داروغه
    0

    فقط عنبرنسا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهتر بود نحوه مرفتان را توضیح بدهید چون میگویندومتی دود میکنند بوی گند همه جا را بر میدارد ببخشید

  • ناشناس
    0

    در وضع کنونی رژیمها وعطرهای ضدجنسی ارائه شود شاید با شرایط حال سازگار تر باشد چون بسیاری بیماری سادیسمی دارند که به هر کنشی تمایل پیدا میکنند

  • دکتر پری
    0

    جامعه ایکه نصف بیشترشون مجرد هستن این قبیل راهکارها ،منجر به حوادث دردناکی خواهد شد

  • محمد
    0

    همچی دل خوش میخواد بقیشم پیش کش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها