عبادی: فعلا فرصتی برای مربیگری تیم ملی تیروکمان ندارم

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی لهستان در سال 2017 پس از خداحافظی از تیم ملی کامپوند گفت: فعلا فرصتی حتی برای مربیگری تیم ملی تیروکمان ندارم.

عبادی: فعلا فرصتی برای مربیگری تیم ملی تیروکمان ندارم

اسماعیل عبادی در حاشیه مراسم خداحافظی‌اش از تیم ملی کامپوند اظهار کرد: خداحافظی من از تیم ملی کامپوند به منزله این نیست که تیروکمان را کنار گذاشتم و دیگر فعالیتی در این رشته نخواهم داشت، در حال حاضر نیز در لیگ برتر تیر می‌زنم و در مسابقات داخلی نیز در صورت امکان شرکت خواهم کرد.

وی گفت: خداحافظی کردن از تیم ملی حس خوبی نیست اما الان شرایطی ایجاد شده که به دلیل مشغله زیاد کاری و رسیدگی بیشتر به خانواده‌ام باید تیم ملی را کنار بگذارم.

ملی‌پوش تیروکمان در رشته کامپوند پیرامون این پرسش که آیا برنامه‌ای برای مربیگری در تیم ملی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فعلا امکان این که ملی پوش باشم و یا به عنوان مربی در کنار تیم ملی باشم، ندارم. مربی تیم ملی باید تمام وقت در اختیار تیم باشد که در شرایط کنونی چنین فرصتی برای من وجود ندارد.

عبادی اضافه کرد: اگر قصد داشته باشم که در عرصه مربیگری فعالیت کنم قطعا در استان قزوین و در شهر آبیک به کار مربیگری خواهم پرداخت نه در تیم ملی.

وی همچنین درباره وضعیت تیم کامپوند و از دست دادن جایگاه دوم خود در رنکینگ جهانی افزود: تیم ملی کامپوند هیچ وقت با رفتن افرادی همچون من خالی نمی‌ماند و کمانداران مطرحی هستند که می‌توانند جای خالی من را پر کنند. اما این که چرا کامپوند با افت زیادی مواجه شده باید بگویم دلایل زیادی دارد که نمی‌توان آن را عنوان کرد.

عبادی در پایان از تمام کسانی که در مدت حضورش در تیم ملی از او حمایت لازم را انجام دادند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها