کاهش رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در ابهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان کاهش یافته است.

کاهش رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در ابهر

کوروش شعبانی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ابهر به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: ساده‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مهم‌ترین دغدغه‌های مبارزه با کرونا در ابهر است.

وی با بیان اینکه طی سه هفته اخیر روند بیماری کرونا در ابهر یک روند صعودی است، تصریح کرد: صعودی بودن بیماری هم در تست‌های سرپایی و هم در بستری‌ها خود را نشان می‌دهد.

این مسئول با پرداختن به این مسئله که اگر این فرآیند تداوم داشته باشد، گرفتار پیک پنجم بیماری در شهرستان خواهیم شد، اضافه کرد: با توجه به این موضوع و علی‌رغم خسته‌کننده بودن و طولانی شدن بیماری از شهروندان، درخواست می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کماکان در دستور کار خود قرار دهند و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با تاکید بر اینکه حدود ۱۱ هزار شهروند ابهری واکسن تزریق کرده‌اند، ادامه داد: در گروه سنی ۶۵ سال به بالا، حدود ۸۰ درصد از شهروندان دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

شعبانی با اشاره به وقفه در تزریق دُز دوم واکسن، متذکر شد: تزریق دُز دوم طی روزهای اخیر در ابهر آغاز و با شتاب بیشتری در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه از افرادی که دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند درخواست می‌شود برای تزریق دُز دوم هم مراجعه کنند، تاکید کرد: پارک پردیس ابهر و سالن مدیریت بحران، آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها