شال پهلوانی به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اهدا شد

رییس هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: طی مراسمی، شال پهلوانی از سوی پیشکسوتان و شماری از اعضای هیات این رشته ورزشی زنجان به علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

شال پهلوانی به مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اهدا شد

محمود میرزایی افزود: این هیات ورزشی همه ساله در ماه مبارک رمضان به مناسبت مراسم جشن دهه کرامت و سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از افرادی که در راه ترویج، اعتلا و رشد و توسعه ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، اقدامات اساسی و درخور توجه انجام داده اند طی آئینی باشکوه، قدردانی می کند.

وی اظهار داشت: امسال این آیین پرشکوه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های پیشگیرانه به صورت خاص برگزار نشد و پیشکسوتان و اعضای هیات به صورت سرزده برای اهدای شال پهلوانی و میل های نمادین زورخانه ای به دفتر اداره کل ورزش و جوانان رفتند.

میرزایی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در طول سال های خدمت خود در این استان، حمایت‌ها و کمک‌های مادی و معنوی بسیاری در جهت اعتلا این رشته ورزشی و ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای زنجان کرده که ارزشمند و قابل تحسین است.

رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان گفت: ساخت و تحویل سالن ورزشی باستانی شهرستان خدابنده به این هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان بخشی از حمایت های و کمک های "علی خلیلی" به این رشته ورزشی ورزشی ملی و پرطرفدار است.

نخستین زورخانه شهرستان خدابنده به مساحت قریب ۳۷۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال (یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) روز دوشنبه (۲۷ بهمن ماه سال ۹۹) با حضور مسوؤلان استانی و شهرستانی ازجمله استاندار زنجان و امام جمعه این شهرستان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها