برگزاری هشتمین همایش کتابت قرآن کریم در ابهر

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر گفت: هشتمین همایش کتابت آیات وحی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و در قالب ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان، امسال در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری هشتمین همایش کتابت قرآن کریم در ابهر

محسن عطوفی در خصوص نحوه برگزاری هشتمین دوره همایش کتابت قرآن کریم، اظهار کرد: با توجه به اینکه سالانه در ماه مبارک رمضان این همایش برگزار می‌شود و هفتمین دوره این همایش در سال گذشته با همراهی قابل تحسین هنرمندان خوشنویس از سراسر استان و با برپایی نمایشگاه مجازی و اهدای آثار به کادر درمانی ابهر برگزار شد، انجمن خوشنویسان این منطقه تصمیم دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر، هشتمین دوره این همایش را در ماه رمضان امسال‌ به صورت مجازی برگزار کند.

وی با اشاره به موضوع و نحوه شرکت در همایش، ادامه داد: هنرمندان خوشنویس برای شرکت در این همایش می‌توانند به انتخاب خود سوره، آیات قرآن کریم و یا ترجمه سوره و آیات را در اندازه کلی (۵۰×۳۵) و (۷۰×۵۰) کتابت کرده و عکس با کیفیت و اسکن شده آثار خود را از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال به شماره‌ تلفن‌های اعلام شده ارسال و به صورت اختیاری می‌توانند اصل آثار خود را به انجمن نیز اهدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۵ اردیبهشت‌ماه است، افزود: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و جوایز برندگان نیز پس از ماه رمضان همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره رمضان اهدا خواهد شد.

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر، خاطرنشان کرد: آثار هنرمندان به‌ صورت نمایشگاه مجازی گروهی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها