کمک ۸ میلیاردی خیرین به دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: تاثیرگذاری خبرنگاران سبب جلب مشارکت مردمی به مبلغ ۸ میلیارد تومان در راستای کمک به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شد.

کمک ۸ میلیاردی خیرین به دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (۲۶ مردادماه) در مراسم ویژه روز خبرنگار، با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در جامعه، اظهار کرد: تأثیرگذاری خبرنگاران طی سال‌های گذشته در اجرای طرح تحول سلامت و در سال‌جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را به چشم خود دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و خبرنگاران حوزه سلامت این استان ارتقای سلامت مردم است، افزود: حوزه سلامت برای حفظ سلامت مردم اهمیت دارد.

این مسئول با تاکید بر نقش بسیار تأثیرگذار رسانه‌های استان در خصوص جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشگیری از بیماری کرونا، تصریح کرد: اقدامات رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت منجر به مشارکت ۸ میلیارد تومانی خیران به دانشگاه علوم‌پزشکی استان شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان با اشاره به راه‌اندازی اتاق فکر رسانه و برگزاری جشنواره سلامت، ادامه داد: چند جلسه اتاق فکر رسانه در حوزه سلامت برگزار شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد اما به زودی مجدداً تشکیل خواهد شد.

قزلباش با اشاره به تدوین طرح محرم که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، اظهار کرد: در مورد ایام محرم و مراسم نباید تعارف کنیم، زیرا هر نوع تجمعی هر چند با تعداد محدود نیز خطرناک است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه افراد، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان آماده دریافت نذورات مردمی برای تقویت زیرساخت‌های خود است تا بتوانیم دوره همزمانی شیوع ویروس کرونا و آنفلوانزا را بگذرانیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها