حمید محمدی، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون مطرح کرد

توصیه عادل فردوسی‌پور به همکارش؛ جای یک مجری دیگر را نگیر!/ ویدئو

حمید محمدی، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور گفت: کار کردن من با عادل به صورت پشت صحنه‌ای بود. یعنی فقط در برخی از بخش‌های برنامه نود صدای من روی آیتم‌ها وجود داشت و این همکاری ادامه پیدا کرد تا این‌که در سال ۹۲ پیشنهاد اجرای فوتبال ۱۲۰ به من داده شد.

توصیه عادل فردوسی‌پور به همکارش؛ جای یک مجری دیگر را نگیر!/ ویدئو

 محمدی در ادمه صحبت‌هایش در خصوص پیشنهاد اجرای برنامه ورزش از نگاه ۲ گفت: این موضوع را برای اولین بار می‌گویم.

او گفت: زمانی که آقای جهانگیر کوثری به دلایلی که احتمالا می‌دانید از اجرای این برنامه کناره‌گیری کرد. همان سال تهیه‌کننده برنامه با من تماس گرفت و گفت برای اجرای دوره جدید این برنامه من را در نظر گرفته‌اند.

این مجری و گوینده ورزشی تلویزیون اظهار داشت: این پیشنهاد برای من خیلی وسوسه‌انگیز بود، چون برنامه ورزش از نگاه ۲ بسیار پربیننده بود. اما قبول نکردم! شاید اگر اسم و زمان و سبک و سیاق برنامه عوض می‌شد به این پیشنهاد فکر می‌کردم، اما این‌که آقای کوثری از صندلی خود بلند شود و من دقیقا همان‌جا بخواهم بنشینم، هرگز، هرگز! اتفاقا یکی از کسانی که با او در این خصوص مشورت کردم خود عادل فردوسی‌پور بود.

حجم ویدیو: 6.61M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • به جایی نمی رسد
    15

    لابد فردوسی پور معتقد شده که هر مجری مادام العمر بر یک صندلی ولایت مطلقه دارد.

    نظرات شما -
    • استیدی
      0

      در شرکت ما بعضی ها اینجوری فکر و عمل میکنند

    • ناشناس
      6

      خودت دستاویز دشمنای این کشور شدی فردوسی پور با سواد

  • بهنام
    17

    این پیشنهاد توی سر خودت و عادل فردوسی پور بخورد ، آخر اگر ینطور است که شما می‌گویید پس هر کسی بنا بر هر دلایلی از کارش استعفا بدهد یا جابجا بشود دیگر کسی نباید جایگزین او شود آخر مرد حسابی ینطور که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود .

  • میثاقی روحت شاد
    1

    دقیقا عین میثاقی!!

  • ناشناس
    0

    این مصاحبه، کنایه و نیشتری است که ۱۰۰٪ به محمدحسین میثاقی مجری برنامه ورزشی فوتبال برتر شبکه ۳ تلویزیون زده است و مصداق عینی دیگری ندارد! محمدحسین میثاقی شاگرد و کارمند آقای عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه ۹۰ رسم شاگردی را در حق استاد خود نه تنها ادا نکرد بلکه نمک عادل را خورد و نمکدان او را شکست!

    نظرات شما -
    • بهنام
      12

      یعنی ابوعلی سینا چون فردوسی پور رفت باید بخش فوتبال شبکه۳ تعطیل می‌شد ؟؟
      اسم برنامه این بابا و سبک و سیاق آن با برنامه نود
      فردوسی‌پور که خود آنهم کپی برداری از یک شبکه خارجی با همین نام است کلأ فرق دارد . دست از مزخرف گویی بردارید .

    • ناشناس
      1

      به بهنام: خیر برنامه ورزشی شبکه ۳ نباید تعطیل می شد و می باید با مجری ورزشی دیگری در صورت پذیرش مانند جواد خیابانی، رضا جاودانی و ... ادامه پیدا می کرد چونکه برنامه ورزشی ۹۰ بیننده میلیونی داشت ولی محمدحسین میثاقی نبایستی جای ولی نعمت و استاد و کارفرمای خود را در شبکه ۳ می گرفت. از کارمندان تحت استخدام عادل فردوسی پور در برنامه ورزشی ۹۰ هیچکس نبایستی جایگاه از دست گرفته او را تصرف و اشغال می کرد. این رسم مروت و جوانمردی و شکر نعمت است.

  • ناشناس
    0

    یه زمانی میدان نبرد برای مردان باغیرت باشرف بود که با شمشیر جلو میرفتن شمشیر در مقابل شمشیر ولی الان برعکس طرف باشمشیر میاد طرف مقابل با اسلحه میاد حکایت قانون جنگل به موش میگن برو اقاشیرربردار بیار موش اسلحه ور کمرش میبندها میره آقا شیرر میاره ...

  • ناشناس
    5

    میثاقی جای فردوسی پور نگرفت، جای خودش بود و لیاقتش داشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها