خرید ویلا کردان کرج

در این محتوا درباره خرید ویلا کردان کرج، لوکس ویلا کردان و قیمت ویلای مدرن در کردان توضیح دادیم همراه ما باشید

خرید ویلا کردان کرج

کردان کجاست؟ چرا آمار خرید ویلا در این منطقه روبه‌افزایش است! یکی از سرسبزترین مناطق استان البرز «کردان» است. این منطقه طبیعت بکر و بی‌نظیری دارد. کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ است که در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران و ۲۵ کیلومتری کرج قرار گرفته است. این منطقه با هشتگرد و کوهسار فاصله نزدیکی دارد. روستای کردان با مساحتی حدود ۱۰۴ هکتار یک منطقه بسیار وسیع است که در آن ویلاهای بسیار لوکس و زیبایی ساخته شده است آیا شما هم به دنبال خرید ویلا در این منطقه هستید؟

هدف از خرید ویلا کردان کرج

ویلاهای کردان هم گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند و هم بسیار زیبا و مدرن می‌باشند. مدرن بودن یک خصیصه مهم ویلاهای کردان است تا حدی که آن را به ویلاهای کشورهای آمریکا، اسپانیا، کانادا یا پرتغال تشبیه کردند. ویلاهای این منطقه امکان پیشرفت دارد یعنی شما بعد از خرید ویلا کردان کرج هم می‌توانید به دنبال توسعه آن باشید.

لوکس ویلا کردان

  • نزدیکی به تهران و کرج: اگر ساکن تهران یا کرج هستید و می‌خواهید بدون دغدغه چند روزی را به استراحت و تفریح بگذرانید یا ساکن شهرهای دیگر هستید و به دنبال یک منطقه خوش آب و هوا و خلوت برای مسافرت می‌گردید «کردان» بهترین گزینه است.
  • تنوع بالا و ظاهر لوکس ویلا کردان: ظاهر لوکس ویلا کردان یکی از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. ویلاهای این منطقه از لحاظ قیمت، متراژ و کارایی بسیار متنوع هستند. اکثر ویلاها یا دوبلکس و یا تریبلکس هستند و فضای داخلی دلبازی دارند. نورپردازی در این ویلاها بیشتر از حد معمول است و این موضوع یکی از نقاط قوت آنجا به حساب می‌آید.
  • استفاده راحت از ویلا: اگر در این منطقه ویلا بخرید دیگر نگران هزینه‌های اضافی، سروکله زدن با معماران، گرفتن جواز ساخت، پایان کار یا دردسرهای گرفتن انشعابات نخواهید بود؛ همچنین طراحی و فضاسازی ویلاهای کردان به گونه‌ای است که از کم‌ترین فضای موجود بیشترین استفاده صورت گرفته است به همین علت شما در یک متراژ کوچک هم فضای کافی خواهید داشت.
  • نزدیکی به مراکز خرید: شما مجبور نیستید برای خرید در این منطقه به روستاهای دیگر بروید زیرا کردان مراکز خرید زیادی دارد.
  • آب و هوای عالی: برای خیلی از افراد ظاهر لوکس ویلا کردان اهمیت چندانی ندارد بلکه آن‌ها به دنبال آب و هوای خوب می‌گردند. این منطقه به دلیل داشتن آب فراوان، رودخانه‌های متعدد و درختان کهن‌سال هم سرسبز است و هم آب و هوای خوبی دارد؛ به همین علت نه تنها جوانان بلکه افراد مسن را هم جذب می‌کند.

بهترین مناطق خرید ویلا کردان کرج

  • ویلیان کردان
  • هرجاب کردان
  • بانو صحرا کردان
  • جلنگدار کردان
  • باغبان کلاچی کردان
  • آغشت کردان

آیا خرید ویلا کردان کرج حکم سرمایه گذاری دارد؟

با دلایلی که در ادامه به شما خواهیم گفت می‌توان به این نتیجه رسید که خرید ویلا در این منطقه نوعی سرمایه گذاری است.

  • رشد ویلا سازی در این منطقه: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت مسکن روبه‌افزایش است در نتیجه هیچ پیش بینی برای توقف این رشد وجود ندارد پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن را دارید کردان گزینه خوبی است. احتمال رشد ویلا سازی در این منطقه روبه‌افزایش است. احتمالاً در سال‌های پیش رو تعداد بساز و بفروش ها و سرمایه‌گذاران این منطقه بیشتر می‌شود و بازار خرید ویلا در کردان حسابی داغ می‌شود.

در حال حاضر مردم دوست دارند در اوقات فراغت و روزهای تعطیل خود از شلوغی و همهمه‌های شهر دور شوند پس داشتن ویلا در یک منطقه آرام، به دور شلوغی‌های شمال می‌تواند گزینه خوبی باشد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر قیمت ویلای مدرن در کردان افزایش چندانی نداشته و هنوز هم شانس خرید خواهید داشت.

  • افزایش تقاضای خرید: افزایش مراکز تفریحی رفاهی در کردان و امکاناتی که در این منطقه فراهم شده، کردان را به یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
  • مسیر رفت و آمد خوب: همان قدر که قیمت ویلای مدرن در کردان اهمیت دارد، مسیر رفت و آمد هم حائز اهمیت است. عموم مردم «قیمت» را به‌عنوان اولین ملاک خرید ویلا در نظر می‌گیرند اما ملاک‌های جانبی دیگری هم وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید ملک در این منطقه را دارید باید به مسیرهای رفت و آمد دقت کنید. کردان علاوه بر آب و هوای خوب، مسیر رفت و آمد راحتی دارد و این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود.

 

قیمت ویلای مدرن در کردان

  • آب و برق و گاز: اکثر ویلاهای این منطقه دارای کنتور آب و برق و گاز است. اگر ویلایی را انتخاب کردید که این شرایط را نداشت، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان برای این تجهیزات درخواست دهید زیرا در اکثر زمین‌های کردان این امکانات وجود دارد.
  • سند: قیمت ویلای مدرن در کردان به سند داشتن یا نداشتن آن بستگی دارد. هنگام خرید باید این موضوع را مدنظر قرار دهید و تا زمانی که به اصل بودن سند و مطابقت داشتن اطلاعات درج شده با زمین اطمینان حاصل نکردید به هیچ عنوان برای خرید اقدام نکنید.
  • جواز ساخت: اگر می‌خواهید به قصد سرمایه گذاری در کردان ویلا بخرید پس حتماً به جواز ساخت ملک دقت کنید؛ عنوان مثال اگر در یک زمین کشاورزی، ویلا بسازید به شما پایان کار داده نمی‌شود. قبل از خرید از جواز ساخت مطمئن شوید تا بعد از خرید مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  • قیمت ویلای مدرن در کردان: هنگام خرید «میزان بودجه» خود را در نظر بگیرید. گاهی اوقات علاوه بر هزینه‌ای که بابت ویلا می‌پردازید، هزینه‌های جانبی دیگری هم وجود دارد.
  • نوع ویلا: با توجه به هدف و مقصودی که از خرید ویلا دارید مانند ظاهر لوکس ویلا کردان، جنگلی یا کوهستانی بودن، یک طبقه یا دوبلکس بودن، شخصی یا در شهرک بودن نوع ویلا را انتخاب کنید.

اگر از آن دسته کسانی هستید که از ترافیک شمال خسته شدید، مسیر شمال برای شما تکراری شده، به دنبال سرمایه گذاری هستید، می‌خواهید در اوقات فراغت یا دوران بازنشستگی خود یک فضای آرام داشته باشید یا حتی ظاهر لوکس ویلا کردان توجهتان را جلب کرده پس قطعاً برای شما خرید ویلا در کردان کرج بهترین گزینه است. این منطقه روستاهای بسیار جذابی مانند سنقرآباد، طاووسیه، چهارباغ، افشاریه، زعفرانیه، حصار، زکی آباد، آغلان تپه، سیف آباد، سهیلیه، تهراندشت و لشکر آباد دارد. هر کدام از آن‌ها جاذبه‌های گردشگری خاصی دارند که شما را همیشه سر ذوق می‌آورند. قیمت ویلای مدرن در کردان تا این لحظه افزایش چندانی نداشته پس قطعاً شانس بالایی برای خرید خواهید داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سلام
    0

    خوروین وآجین دوجین هم بد نیست
    هوالی کردان

  • ناشناس
    0

    این قسمت آگهی بازرگانی برای فروش ویلا است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها