بالشت را بردار، جای خواب اینجاست...

همه ما این دغدغه را داریم که محل کار یا تحصیلمان به خوابگاهی که در آن زندگی می‌کنیم نزدیک باشد و مدت کوتاه‌تری در ترافیک باشیم. ما در «خواب اینجا» این مشکل و دغدغه را حل کرده‌ایم.

بالشت را بردار، جای خواب اینجاست...

زندگی در تهران همیشه سخت بوده است؛ مخصوصاً برای کسانی که تازه به این کلان شهر آمده اند و هنوز به ترافیک سنگین و متروی شلوغ تهران عادت نکرده اند،‌ همه ما این دغدغه را داریم که محل کار یا تحصیلمان به خوابگاهی که در آن زندگی می کنیم نزدیک باشد و مدت کوتاه تری در ترافیک باشیم. ما در خواب اینجا این مشکل و دغدغه را حل کردیم و شما میتوانید با استفاده از دسته بندی هوشمند نزدیکترین خوابگاه را به محل کار یا تحصیل خود پیدا کنید، از تمام امکانات خوابگاه مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، مدل تختها و تشکها، اینترنت، دوربین مداربسته و... اطلاع پیدا کنید، قیمتهای هر اتاق را ببینید، آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت مناسبترین خوابگاه را برای خود انتخاب کنید.

مهاجرت و یافتن خوابگاه دخترانه و خوابگاه پسرانه

در گذشته های نه چندان دور یافتن خوابگاه دخترانه و خوابگاه پسرانه در تهران و دیگر شهرها امری بسیار سخت و مشکل بود. افراد می بایست به دنبال اقامتگاه و پانسیون پسرانه و دخترانه مورد نظر خود از راههایی نظیر پرس‌وجو و یا گشتن در روزنامه های چاپ روز استفاده می کردند. این امر از طرفی بسیار زمانبر و از طرف دیگر بسیار پرهزینه بود. اما امروزه با کمک ابزارهای خاص و تکنولوژی های پیشرفته نظیر سایت ها، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی، این مشکل برای افراد متقاضی به راحتی حل شده است.در اینجا بنا داریم یکی از بهترین وبسایت های آنلاین اقامتگاه، پانسیون و خوابگاه پسرانه و دخترانه را به شما معرفی کنیم.

معرفی خواب اینجا(پلتفرم معرفی خوابگاه،پانسیون و اقامتگاه در سراسر کشور)

با یک جستجوی ساده در گوگل به انواع وبسایت ها و ابزارهای خدماتی یافتن پانسیون پسرانه تهران و پانسیون دخترانه در تهران برخورد خواهید کرد. هریک از این وبسایت ها از یکسری ابزارهای مختلف برای خدمات خود استفاده می کنند. زمانی که وارد وبسایت خواب اینجا می شوید به راحتی تفاوت چشمگیر آن را مشاهده خواهید کرد. در وبسایت خواب اینجا نهایت تلاش به کار گرفته شده است که خدمات مورد نظر افراد متقاضی پانسیون پسرانه و دخترانه به بهترین و منظم ترین شکل خود ارائه گردد. وبسایت خواب اینجا با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین مجوز رسمی از انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران و همچنین نشان ملی اعتماد(رسانه دیجیتال) وبسایتی امن و قابل اعتماد جهت خدمات رسانی به کاربران متقاضی خوابگاه دخترانه و پسرانه در تهران و دیگر شهرهاست. در اینجا به یکسری از امکانات قابل توجه وبسایت خواب اینجا اشاره می گردد:

امکانات وب سایت خواب اینجا:

• جستجوی پیشرفته و دو مرحله‌ای خواب اینجا :

بدون شک یافتن خوابگاه و پانسیون مورد نظر در بین انبوه خوابگاه های دخترانه و پسرانه ثبت شده در وبسایت خواب اینجا کاری دشوار و زمان بر است. به همین دلیل به محض ورود به وبسایت، در صفحه نخست با ابزار جستجو روبرو می شوید. جستجو در وبسایت خواب اینجا در عین پیشرفته بودن، بسیار آسان و راحت بوده و بصورت دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول چندین کادر یا فیلد انتخابی نمایش داده شده است. در کادر اول در سمت راست شما می توانید استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب استان، در کادر بعدی شهر و پس از آن ناحیه مورد نظر در این شهر قابل انتخاب است. پس از آن نوبت به انتخاب نوع خوابگاه اعم از کارمندی، دانشجویی و دانشجویی_کارمندی می رسد. در کادر آخر شما جنسیت خوابگاه را مشخص خواهید کرد. پس از پر کردن تمامی بخش ها با کلیک بر عبارت "جستجو کنید" لیستی از خوابگاه های مورد نظر با مشخصات تعیین شده در مرحله اول جستجو را برای شما به نمایش می گذارد. در اینجا شما می توانید از ابزار بسیار کاربردی مرحله دوم و پیشرفته جستجو استفاده کنید. به این صورت که در کنار لیست خوابگاه های دخترانه و یا خوابگاه پسرانه در تهران و دیگر شهرها، در قسمت راست صفحه، بخشی تحت عنوان امکانات قرار دارد. در این بخش شما با تیک زدن امکانات مورد نظر خود می توانید در بین پانسیون های پسرانه و دخترانه ی به نمایش در آمده، در مرحله دوم جستجو، تنها به آنهایی که امکانات مورد نظر شما را دارند دسترسی داشته باشید. این ابزار جستجوی دو مرحله ای وبسایت خواب اینجا، به متقاضیان خوابگاه و پانسیون این امکان را می دهد که به راحتی خوابگاه مناسب را با امکانات مورد نظر خود بیابند.

• خوابگاه های اطراف من:

امروزه انسان ها با استفاده از ابزارهای خاص جهت یابی و مکان یابی موجود در گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تابها و ... به راحتی به آدرس مورد نظر خود هدایت می شوند. یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی در این زمینه گوگل مپ است که به یافتن مکان های مورد نظر در شهرهای مختلف بسیار کمک می کند. از این ابزار کاربردی در وبسایت خواب اینجا به بهترین شکل ممکن جهت رفاه حال کاربران از سایت که متقاضی یافتن خوابگاه پسرانه و خوابگاه دخترانه در تهران و دیگر شهرها هستند به نحو احسن استفاده شده است. به محض ورود به وبسایت، در قسمت بالای صفحه، منوی "خوابگاه های اطراف من" تعریف شده است. با کلیک بر روی این گزینه براساس لوکیشن فعلی کاربر،خوابگاه های اطراف روی نقشه برای کاربر به تفکیک جنسیت‌ (خوابگاه پسرانه،‌ خوابگاه دخترانه) نمایش داده می شوند. به این ترتیب کاربر میتواند با توجه به محل کار یا تحصیل خود بهترین و نزدیکترین خوابگاه را انتخاب کند،همچنین امکان مسیریابی به خوابگاه انتخاب شده روی نقشه برای کاربر فراهم شده است و نکته خیلی جالب،کاربر به راحتی میتواند روی نقشه جابجا شود و نه تنها خوابگاه های اطراف خودش بلکه میتواند خوابگاه های مسیرهای دیگه و همچنین شهرهای دیگر را روی نقشه مشاهده کند

• مقایسه خوابگاه‌ها:

گاهی ما در یک نظر یک پانسیون پسرانه، دخترانه در تهران و یا دیگر شهرها را بنابر ملاک های مورد نظر خود انتخاب می کنیم. اما همیشه کار به همین سادگی نیست. برخی مواقع اتفاق می افتد که ما در بین انتخاب دو و یا چندین خوابگاه دودل هستیم. در وبسایت خواب اینجا برای رفع این مشکل تمهیداتی(مقایسه خوابگاه ها) در نظر گرفته شده است. در این بخش شما میتوانید چندین خوابگاه را باهم انتخاب کنید و از نظر امکانات (نزدیکی به مترو،دوربین مداربسته،آسانسور و...) آنها را با هم مقایسه کنید و بهترین خوابگاه پسرانه یا خوابگاه دخترانه را با توجه به شرایط خودتون انتخاب کنید.

اپلیکیشن اندروید خواب اینجا:

اپلیکیشن خواب اینجا نیز نظیر وبسایت آن، تمامی امکانات و بخش های مورد نظر را دارا است. این امر دسترسی به خوابگاه های پسرانه و دخترانه تهران و دیگر شهرها را با سهولتی باور نکردنی روبرو ساخته است. شما با نصب و راه اندازی اپلیکیشن خواب اینجا برروی گوشی های هوشمند خود در هر لحظه و مکانی، دسترسی آسانی به حجم بزرگی از اطلاعات خوابگاه، اقامتگاه و پانسیون پسرانه و دخترانه در سرتاسر کشور خواهید داشت.کاربران عزیز میتوانید با مراجعه به کافه بازار،ایران اپس و یا مایکت نسبت به دانلود اپلیکیشن خواب اینجا اقدام کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها