اولین گوشی هوشمند ۲۰۱۹ اچ‌تی‌سی در راه است

شرکت اچ‌تی‌سی از عرضه اولین تلفن همراه هوشمند ۲۰۱۹ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اولین گوشی هوشمند ۲۰۱۹ اچ‌تی‌سی در راه است

اچ‌تی‌سی-HTC در سال‌های نه چندان دور یکی از موفق‌ترین برند‌های تلفن همراه در جهان بود، به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۴ این شرکت گوشی موفق M8 را معرفی کرد و در آن زمان استقبال بسیار مناسبی از آن شد.

شرکت HTC تا کنون حدود ۳۰ گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۴ را به بازار عرضه کرده است، ولی این تعداد با گذشت زمان روندی بسیار کاهش داشت و در سال ۲۰۱۶ به ۱۶ دستگاه و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مجموع ۷ دستگاه جدید از این شرکت معرفی شد. حال به نظر می‌رسد HTC دوباره عزم خود را جزم کرده تا گوشی جدید را به طرفداران خود معرفی کند.

این گوشی که هنوز نام مشخص و اطلاعات آن منتشر نشده است در صورت عرضه اولین تلفن همراه هوشمند HTC در سال ۲۰۱۹ میلادی است. این شرکت تایوانی بدون ذکر نام و ویژگی‌های گوشی جدید خود از کد HTC 2Q741 برای آن استفاده کرده است. مدیران اچ‌تی‌سی هیچ گونه زمان مشخصی را برای تولید محصول جدید خود اعلام نکردند.

خبر‌های غیررسمی و گمانه زنی‌ها در مورد محصول جدید htc حاکی از مجهز شدن این دستگاه به رم ۶ گیگابایت و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ است. بررسی‌های اولیه نشانگر رقابت این گوشی با گوشی‌های Nokia 6.1 و Moto G7 و Moto G7 Power است. با اینکه هنوز خبری این گوشی عنوان شده در لیست محصولات HTC نیست، ولی بسیاری معتقدند این شرکت پس از تولید و عرضه رسمی اولین گوشی هوشمند ۲۰۱۹ در نیمه اول سال جاری، معرفی رسمی دو گوشی هوشمند دیگر نیز برای نیمه دوم سال در نظر گرفته است و یکی از این دو تلفن همراه HTC به فناوری 5G مجهز خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها