رنگ قرمز آیفون XS و XS Max در راه است

به تازگی یک رسانه چینی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده است که اپل قصد دارد نسخه جدیدی از آیفون‌های XS و XS Max را با رنگ قرمز برای اواخر ماه جاری به بازار عرضه کند.

رنگ قرمز آیفون XS و XS Max در راه است

به گفته منابع منتشر کننده خبر، این اطلاعات توسط کارکنان یکی از کارخانه‌های تولید کننده آیفون 2018 منتشر شده است. البته به دلیل عدم وجود منابع معتبر و آگاه چندان نمی‌توان به این خبر اعتماد کرد، از طرفی اپل این روزها با مشکلات بسیار زیادی در زمینه فروش آیفون‌های 2018 مواجه است و ممکن است با عرضه رنگ جدید و ایجاد تنوع بیشتر فروش آن‌ها را افزایش دهد.

در زمانه عرضه آیفون X هم اخبار زیادی در مورد عرضه رنگ قرمز این پرچمدار شنیده می‌شد، اما در انتها خبری از این نسخه نشد و اپل اقدام به معرفی آیفون‌های 2018 کرد. اما باید در نظر داشت که اپل نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس را به بازار عرضه کرده بود و با توجه به شرایط فعلی عرضه آیفون‌های XS و XS Max با در رنگ‌ قرمز چندان غیر ممکن به نظر نمی‌رسد. همچنین منابع این خبر هم تاکید کرده‌اند که اپل رنگ قرمز این دو پرچمدار را برای افزایش فروش در بازار چین عرضه خواهد کرد.

همچنین این منبع مدعی شده است که این رنگ به شکل اختصاصی برای بازار چین با اسم "China Red" عرضه می‌شود که این موضوع کمی غیر منطقی و دور از انتظار است. در صورتی که این محصول وجود خارجی داشته باشد، مانند سایر محصولات ویژه قرمز رنگ شرکت اپل تحت عنوان سری PRODUCT(RED) به بازار عرضه می‌شود؛ اما همچنان تاکید می‌کنیم که خبر عرضه آیفون‌های XS و XS Max در رنگ قرمز فعلاً قابل تایید نیست.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها