آیا این گلکسی نوت ۹ سفید است؟

آخرین مرتبه رنگ سفید را در گلکسی اس ۷ دیدیم و حالا دو سال و نیم است که این رنگ دیگر روی پرچم دار های سامسونگ دیده نشده است.

آیا این گلکسی نوت ۹ سفید است؟

حالا تصویر، منتشر شده که هنوز صحت آن تایید نمی شود اما در آن گلکسی نوت ۹ سفید را می بینیم. در ادامه با ما همراه باشد تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.سامسونگ گلکسی نوت ۹ سفید را در تصویر بالا می بینید. این دستگاه با قاب دوربین یکسان و همرنگ با قاب پشتی دیده می‌شود که قلم آن نیز همین رنگ است. هر چند ایوان بلاس احتمال صحیح بودن این تصویر را پایین می‌داند و شاید فتوشاپ شده باشد، اما به صورت کلی پس از مدت‌ها که رنگ سفید پرچم دار های سامسونگ را ندیده بودیم، به نظر یک تنوع جذاب می رسد و رنگ زیبایی از گلکسی نوت ۹ است.

همچنان سامسونگ به ارائه رنگ گرادیانت طور در پرچمدار های خود فکر نکرده است و اولین رنگها گرادیان تور را در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) با هم دیدیم. این روزها تقریبا می توان گفت که رنگ‌های گرادیانت طور ترند بازار هستند اما شرکت های بزرگی مثل اپل و سامسونگ به سوی آن حرکت نکرده اند.

نظر شما چیست؟ طرفدار رنگهای گرادیانت طور هستید یا رنگهای خالص را ترجیح می دهید؟ این رندر سفید و گلکسی نوت ۹ را زیبا می دانید؟

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها