ماشین تحریر رزیدنت اویل به دنیای واقعی می‌آید

شرکت کپ کام، ماشین تحریر لکزینگتون موجود در بازی رزیدنت اویل ۲ را تولید کرد.

ماشین تحریر رزیدنت اویل به دنیای واقعی می‌آید

برای افرادی که بازی رزیدنت اویل ۲ را تجربه کرده اند، اکنون شانس این وجود دارد که یکی از ماشین تحریرهایی که در این بازی وجود داشته را در گوشه اتاق خود داشته باشند. البته این ماشین تحریر تا حدودی نمادین است و اگر تصور می کنید که نیاز به یک ابزار نمادین و آیکونی در خانه تان دارید می توانید روحیه شما را تا حدی ارضا کنید، خصوصا اگر از هواداران دو آتشه بازی رزیدنت اویل باشید. کپ کام تصمیم گرفته که این ماشین تحریر را همزمان با رونمایی از بازی Resident Evil 2 Remake برای علاقه مندان رونمایی کند.

با این حال کپ کام تنها ظاهر ماشین تحریر را به ان داده است و تصمیم گرفته آن را با کاربرد یک صفحه کلید مکانیکی بلوتوثی ارائه کند. در واقع این محصول در ظاهر ماشین تحریر با همان کیبوردهای خاص و پنل مخصوص بالایی است که می‌توانید رویش گوشی هوشمند یا تبلت خود را روی آن بگذارید. یکی از ویژگی های این کیبورد این است که دارای بلوتوث است و می توانید آن را با دستگاه های موبایل خود سازگار کنید.

ایت صفحه کلید با استفاده از سوئیچ های Cherry MX Blue همراه خواهد بود، بدین معنی که همانند صفحه کلید لمسی و کلیکی ، این کیبورد می تواند برای شما کار کند. کپ کام همچنین ادعا می کند که صفحه کلید دارای عمر باتری آنها حدود ۵-۷ روز استفاده در صورت استفاده مداوم است و زمان آماده به کار آن نیز ۳۰-۴۵ روز است. همچنین یک دکمه وجود دارد که عملکرد کاغذ را شبیه سازی می کند، البته با کمک آن می توانید صفحه گوشی را به جای صفحه کاغذ بالا و پایین برده و حرکت دهید.

متاسفانه از لحاظ قیمت گذاری شاید شنیدن رقمی که برای این ماشین تحریر در نظر گرفته شده است، اندکی مضحک باشد. گفته می‌شود که این ماشین تحریر قیمتی حدود ۷۵ هزار ین یا ۶۷۵ دلار دارد.

یک نسخه پریمیوم نیز وجود دارد که قیمتی حدود ۹۰۰ دلار دارد اما نسخه Collector Edition Copy این محصول همراه با صفحه کلید است. کپ کام اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول در وبسایت خود منتشر کرده است که برای خواندن جزئیات آن می توانید به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

منبع: کالاسودا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها