بزرگترین رویداد متاورس خاورمیانه در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد

بزرگترین رویداد متاورس خاورمیانه با حضور چهره های برجسته سراسر کشور و افتتاح باشگاه اختصاصی متاورس ایران با نام وتامرس در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد.

بزرگترین رویداد متاورس خاورمیانه در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد

معرفی ایده ها و فرصت های شگفت انگیز درآمدزایی 3 سال آینده، آشنایی با تحول اقتصاد دیجیتال، بلاکچین ، متاورس ، ان اف تی و وب ۳،  معرفی جدیدترین تغییرات سبک زندگی و کسب و کارهای دنیای آینده، آموزش مهارتهای لازم برای توسعه کسب و کار و موفقیت در عصر جدید و آموزش مهارت های فردی برای رشد و ارتقای شخصی و زندگی بهتر از جمله اهداف برگزاری رویداد آینده بود.

در این رویداد سرفصل های سرمایه گذاری در《متاورس ، ان اف تی ،  مفاهیم سرمایه گذاری، اقتصاد آینده  و املاک آینده 》 بررسی شد و همچنین در رابطه با توسعه فردی در 《باور و ذهنیت، انگیزه،  رشد فردی و ارتباطات 》و در عین حال پیرامون توسعه کسب و کار در 《سیستم سازی ،رشد کسب و کار و کوچینگ 》صحبت شد .

در این مراسم دکتر افشین  فاتح و مهندس رضا رفیعی از بنیانگذاران « وتامرس »  باشگاه تخصصی متاورس ایران  در خصوص رسالت این باشگاه تخصصی در آکاهی رسانی و چابک سازی علمی کشور برای استفاده هوشمندانه ازاین تکنولوژی خبر دادند  . از رسالت های این باشگاه علمی تخصصی دعوت از متخصصین فعالین اینده پژوهان  و هم افزایی نخبگان برای سازماندهی این فن اوری در رشد و توسعه اقتصادی مطالبی ایراد شد. 

مهندس رضا رفیعی ،هم بنیان گذار مجموعه وتامرس،موسس مجموعه های سوشال و اینستا سنتر ،دانش آموخته IT با سابقه برگزاری همایش های مختلف با موضوعات دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام گفت : متاورس از دو واژه متا و ورس تشکیل شده و به معنای جهان برتر یا برتر از جهان است، متاورس به عنوان یک شبکه مجازی عمل کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند به عبارتی دیگر دردنیای متاورس افراد به صورت آنلاین و مجازی به نقش آفرینی می‌پردازند .این دنیای مجازی جنبه های مختلف شبکه های اجتماعی، بازی های ویدیویی، فناوری واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و در نهایت بلاک چین را با یکدیگر ادغام می کند به همین دلیل متاورس را می‌توان به دنیایی که توسط واقعیت های مجازی و واقعیت های افزوده ساخته می‌شود نیز ،نسبت داد .

سخنرانی ایشان با موضوع متاورس و ویژگی های این جهان شروع شد.از تاریخچه اینترنت نسل 1 و نسل 2 تا اینترنت نسل3 که جهان متاورس بر بستر این اینترنت سوار خواهد شد.در ادامه از تجهیزات مورد نیاز برای ورود به این جهان مانند عینک های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مطالبی ارائه کرده وهمچنین از لزوم وارد شدن کسب و کارها به متاورس و همراه شدن با این جهان گفت.

وی همچنین  به معرفی فضاهای گرافیکی متاورس ،لند ها و بازی های متاورسی پرداخته و از کنسرت ها و محافل های مختلفی که در متاورس با کیفیت سه بعدی  و حس زیادی که به افراد در این فضا داده میشه و از چگونگی محیط های کاری و چگونگی سفر و حذف فاصله ها در این فضا صحبت کرد.

photo_2022-02-05_14-01-16

اقای دکتر افشین فاتح هم بنیانگذار وتامرس عضو رسمی انجمن علمی بازاریابی ایران و کارشناس ارشد تجارت الکنرونیک در  شورای کانونهای کارافرینی کشور و دانش اموخته DBA گفت: متاورس آینده ارتبطات و کسب و کارهای ماست و اگر ما قرار است با تکنولوژی همگام بشویم باید سیستم سازی کنیم تا زمان آزاد کنیم و سرعت بگیریم و آگاهانه در مسیر تکنولوژی و پیشرفت بمانیم.

هم بنیان گذار مجموعه وتامرس افزود: بی شک، ناآشنایی با دنیای پیش رو و فضای کسب و کار و زندگی در آن باعث از دست رفتن فرصت های بکر و جاماندگی از دنیای جدید خواهد بود.

دکتر فاتح در عین حال بیان کرد:  در این رویداد استراتژی های رشد درآمدزایی فرصت های رشد 3 سال آینده معرفی می‌شود و  هدف از برگزاری  رویداد آینده آن است که شما بتوانید از همه توانایی های خود و کسب و کارتان برای رشد، افزایش درآمد و ارتباطات خود در آینده استفاده کنید.

 دکتر رضا شیرازی_ فعال دنیای ارز دیجیتال _ از سخنرانان دیگر این سمینار بودند . ایشان نیز برای مهمانان از بلاک چین و لزوم شناخت این بستر صحبت کرد.طبق صحبت های ایشان،  بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده است که تحت نظر هیچ نهاد یا سازمان خاصی نیست و اطلاعات روی آن قابل تغییر،هک و حذف شدن نیست.

بخش بعدی سمینار در رابطه با NFT بود که  مهدی صادقی در این بخش از ان اف تی نهنگ پیپ کشی گفت که به قیمت 10 میلیارد فروخته شده و همچنین از فرصت های درآمد زایی که در بخش ان اف تی وجود دارد.

همچنین  ایمان سرورپور  در این رویداد  از جهان یونیورس گفت و اینکه قبل از ورود به دنیایی مثل متاورس باید جهان و حقیقت درونی خودمان را بشناسیم چون همه جهان در درون ماست.

: مهدی صفایی نیز در این مراسم ، ضمن تشویق به همراهی با تکنولوژی تاکید کرد که هر تکنولوژی جدید الورودی با وجود تمام اتفاقات خوبی که رقم می زند نباید باعث شود انسان تنها تر شود بلکه با بهره وری اصولی باید راهکارهای ارتباطات قویتر و بنیادین را بنا گذاشت..

بر اساس این گزارش؛  اتفاق جالب این رویداد، رونمایی  ساخت《 ان اف تی》 اثر _ایران _ از خواننده پر اوازه ایران  سالار عقیلی بود.

photo_2022-02-05_14-01-17 (2)

سالار عقیلی از اتفاقات خوب در راه با همراهی وتامرس در رونمایی اثارش خبر داد.

سپس با اهدای تندیس وتامرس اولین اجلاس باشگاه متاورس ایران در برج میلاد به اساتید سخنران توسط بهروز فروتن پدر صنعت غذای ایران و موسس مجموعه غذایی بهروز و همچنین تقدیر و تشکر بنیان گذاران وتامرس این رویداد به پایان رسید 

از  دستاوردهای رویداد آینده  می توان به آشنایی با تغییرات دیجیتال دنیا مثل متاورس و ان اف تی، آشنایی با اصول کارآفرینی و کسب و کار در آینده، آشنایی با ارتباط دنیای واقعی و دنیای مجازی از نظر علمی، آشنایی با بلاکچین و رمز ارزهای آینده ، آشنایی با مهارت‌های توسعه فردی برای رشد شخصی ، شبکه سازی با مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان و مشاهده یک رویداد متفاوت در چند سال اخیر اشاره کرد.

شایان ذکر است؛  در حاشیه برگزاری این رویداد، نمایشگاه آینده نیز برگزار شد که شرکت کنندگان در این نمایشگاه  با جدیدترین فناوری ها و دستاوردهای متاورس، ان اف تی ها و دستگاه های مورد نیاز و خدمات مختلف در این صنعت آشنا شدند و شامل غرفه های خدمات تخصصی این باشگاه ( وتا مدیا ،وتا کوچینگ،وتامرس ،غرفه تست عینک وی ار و غرفه ان اف تی) بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها