پیام وزیر علوم به مناسبت روز دانشجو

اتفاق خوبی برای دانشجویان ستاره دار رخ داد

وزیر علوم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اتفاق خوبی برای دانشجویان ستاره دار رخ داد.

اتفاق خوبی برای دانشجویان ستاره دار رخ داد

خبر فوری ، منصور غلامی وزیر علوم با انتشار پستی به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
"سلام، بسیار خوشحالم که در روز دانشجو با شما به صحبت نشسته‌ام.
سال گذشته صفحه‌ی اینستاگرامم را در این روز بازگشایی کردم و از شما عزیزانم درخواست کمک کردم برای ارتباط بهتر برای اظهار نظر، برای رساندن خواسته‌های خود به آسانترین شیوه به گوش خدمت‌گذار خود.
در این مدت مطالب مختلفی را از این طریق بیان کردید.
از اتفاقی که برای مدرک تحصیلی دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رخ داده بود تا نحوه‌ی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، مسائل دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی، پیگیری مسائل مرتبط با دانشجویان دکتری، پیگیری فرصت مطالعاتی و تامین ارز دانشجویی دانشجویان خارج از کشور ، مسائل مرتبط با تک تک واحدهای آموزشی و .... در این میان من از دانشجویانی که برای آنها مشکلاتی در ورود به دانشگاه پیش آمده بود (به اصطلاح رسانه‌ها ستاره‌دار) خارج از هیاهوی رسانه‌ای درخواست کردم مشخصات خود را برای من ارسال کنند تا پیگیر کارشان شوم و نتایج خوبی هم حاصل شد.
در کنار درخواست‌های شما همواره سعی کرده‌ام قوانین بالادستی حاکم بر آموزش عالی کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم را در اداره امور دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به نتیجه برسانم.
امیدوارم این سخن را از من که عمری را در سیستم آموزش عالی کشور گذرانده ام بپذیرید، اداره وزارت علوم و عملی کردن بسیاری از انتظارات اساتید و دانشجویان باید و باید در آرامش و فارغ از هیاهو انجام گیرد، این رویه نه تنها در دوره‌ی اعتدال تدبیر و امید بلکه در دوران مختلف مدیریتی‌ام از دوران سازندگی و اصلاحات تاکنون ملاک عملم بوده است.
رئیس جمهور محترم سال گذشته پیش از آغاز وزارتم وظایف متعددی بر عهده‌ی من گذاشته از حفظ استقلال دانشگاه تا ایستادگی در مقابل مشکلات مختلف که برای دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود که بعضی هم ممکن است برای دانشجویان پیش آید تا ساماندهی نظام آموزش عالی و بازگرداندن اقتدار و اعتبار به دانشگاه‌ها، تمام تلاشم انجام این خواسته‌ها است و مجددا تاکید می‌کنم این مسائل با جنجال آفرینی و هیاهو قابل حل نیست از عزیزانم در رسانه‌ها و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که شما نیز مانند گذشته همراه دولت در عملی کردن این خواسته‌ها باشید".

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها