دادستان تشریح کرد

ماجرای تجمع مردم در «سلطان آباد» بهارستان چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان با اشاره به اینکه امنیت روانی و اجتماعی مردم خطر قرمز دستگاه است، ماجرای تجمع مردم در «سلطان آباد» را تشریح کرد.

ماجرای تجمع مردم در «سلطان آباد» بهارستان چه بود؟

سید امیر احمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت و درگیری با مردم در محله «سلطان آباد» اظهار داشت: تجمع در محله «سلطان آباد» به قصد نزاع دسته جمعی بود و با حضور به موقع مأمورین، افراد حاضر متفرق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در ادامه عنوان داشت: برخی کانالهای خبری بدون اشرافیت به موضوع اخبار کذب را منتشر و جامعه را ملتهب می‌کنند که قطعاً تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی افزود: خبر منتشر شده صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود که برخی رسانه‌ها به اشتباه به آن پرداخته اند.

احمدی بیان داشت: رسانه‌ها باید دقت بیشتری در انتشار اخبار داشته باشند و جامعه و مردم را در شرایط نادرست و اشتباه قرار ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در پایان با بیان اینکه امنیت روانی و امنیت اجتماعی خط قرمز دادستانی بوده و در این خصوص مماشاتی صورت نخواهد گرفت خاطر نشان کرد: کسانی که با انتشار اخبار کذب امنیت روانی جامعه را بر هم زده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند و همچنین افرادی که مردم را تشویق و تحریک به تجمعات غیرقانونی می‌کنند مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد کما اینکه در این راستا تاکنون یک نفر بازداشت شده است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    از خوشی زیاد

  • 0

    معیشت معیشت و معیشت و عدم بکار گیری بازنشستگان در دوایر دولتی و نهادها و۰۰۰۰۰ سازمان بازرسی وظیفه ذاتی وقانونی و نظارت و اعلام به مردم شفافیت و شفافیت ۰۰۰۰

  • ناشناس
    0

    تکذیب یعنی تایید.

  • ناشناس
    0

    خوب اصل جریان و واقعیت را بگویید تا مردم با خبر شوند و امنیت روانیشون بهم نخوره!!! البته مردم دیگه همه می دونند چه اتفاقی افتاده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها