جابه‌جایی بیش از 2 میلیون مسافر با قطار شهری مشهد در ایام نوروز

جابه‌جایی بیش از 2 میلیون مسافر با قطار شهری مشهد در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با بیان اینکه ساعت سرویس‌دهی ایستگاه فرودگاه قطارشهری به قبل از ایام نوروز برگشته است، گفت: از 20 اسفند تا 13 فروردین ماه شاهد جابه‌جایی دو میلیون مسافر توسط خط یک قطارشهری مشهد بوده‌ایم.

به گزار ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری اظهار کرد: از تاریخ 20 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه شاهد جابه‌جایی دو میلیون و 20 هزار مسافر از طریق خط یک قطارشهری مشهد بوده‌ایم.

وی افزود: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز در نوروز 96 اقدامات ارزنده‌ای انجام شده به ‌گونه‌ای که توزیع 4000 قلم محصول گردشگری و فرهنگی برای زائران و مجاوران در ایستگاه‌های پرتردد قطارشهری مشهد، سرودخوانی نوجوانان در ایستگاه‌های پرتردد و نمایش میدانی بخشی از اقدامات در این حوزه بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد تصریح کرد: از طرفی در این ایام برای سرویس‌دهی بیشتر به زائران و مجاوران، سرویس‌دهی در خط یک قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تا 16 ساعت افزایش یافت.

طاهری ادامه داد: از فردا 15 فروردین ساعت سرویس‌دهی خط یک قطارشهری در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به قبل ایام نوروز برمی‌گردد بر این اساس سرویس‌دهی در این ایستگاه، صبح‌ها از ساعت 6 تا 9 صبح و عصرها از 15 تا 21 شب با سرفاصله زمانی 24 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها