مسیر جاده‌ای آرامستان رضوان مشهدمقدس تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از اولویت قرار گرفتن تکمیل مسیر جاده‌ای آرامستان رضوان مشهد خبر داد.

مسیر جاده‌ای آرامستان رضوان مشهدمقدس تکمیل می‌شود

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی با اشاره به پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد اظهار داشت: مهمترین پروژه‌ای که در دست اجرا داریم، راه دسترسی آرامستان رضوان است، این آرامستان در سال 95 افتتاح شد تا در غرب مشهد، مجموعه‌ای مانند بهشت‌ رضا(ع) وجود داشته باشد تا بار ترافیکی کاهش یابد اما راه دسترسی مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است؛ بگونه‌ای که وسایل حمل و نقل عمومی، حق رفت و آمد به این آرامستان را ندارند.

وی ادامه داد: این آسیب بزرگ سبب بلااستفاده ماندن بهشت رضوان شده است، لذا راه رضوان را در برنامه قرار دادیم و در اوایل سال 97 و بعد از ماه رمضان نیز این پروژه کلید خورد که با وجود تغییر قیمت‌ها و کند شدن کار، اما در حال حاضر نیز عقب نیستیم و کار به خوبی پیش می‌رود.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: 10 تا 11 روستا نیز از این جاده بهره خواهند برد و بهره‌برداری از این جاده هم برای شهر مشهد پر برکت خواهد بود.

مهدوی دامغانی افزود: ساختمان معراج بهشت‌رضا(ع) که در سال 95 احداث آن آغاز شده است، به دلیل تغییر قیمت‌ها، کار با کندی پیش می‌رفت و عملا رو به خاموشی بود احیاء و به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی در سال 98 دنبال خواهیم نمود.

وی گفت: نوسازی ناوگان حمل اموات و آمبولانس‌ها نیز به عنوان دیگر اقدام در دستور کار است که در ناوگان درون شهری، پیمانکار را موظف ساخته‌ایم از ماشین‌های مدل سال استفاده کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها