بیش از ۲۰ فروشگاه "برند تقلبی" در مشهد تعطیل شد

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: هم‌ اکنون 11 برند در مشهد دارای تابلو هستند و فعالیت دارند که مستندات تمام آنها تکمیل بوده و مردم بدون مشکل می‌توانند از آنها خرید داشته باشند.

بیش از ۲۰ فروشگاه "برند تقلبی" در مشهد تعطیل شد

وی بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار مناسبی که برای دادن مجوز به برندها در مشهد انجام شده این است که به ازای اهدای نمایندگی به آنها باید 20 درصد تولیدات خود را به صورت تحت لیسانس در داخل خراسان‌رضوی تولید کرده و از کارگران ایرانی استفاده کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی بیان کرد: تعداد برندهایی که هم‌اکنون در حال ارائه کالاهای خود در خراسان‌رضوی هستند این قرارداد را منعقد کرده و تعداد 10 فروشگاه دیگر هم در حال مذاکره برای مقدمات تولید در ایران هستند. این اقدام برای ایجاد اشتغال برای کارگران ایرانی انجام شده و امید می‌رود نتیجه مناسبی به همراه داشته باشد.

باخرد ادامه داد: همچنین در جریان ساماندهی به برندها در مشهد بین 20 تا 25 واحد که به صورت تقلبی ادعای ارائه کالای برند را داشتند تعطیل شده و تابلوی برند آنها پایین آورده شده و هم اکنون مردم می‌توانند با خیال راحت از محصولات برند خریداری کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها