پایان گروگان گیری در مشهد

معاون سیاسی امنیتی دادستان استان خراسان رضوی به تشریح جزئیات گروگان گیری صبح امروز مشهد پرداخت.

پایان گروگان گیری در مشهد

قاضی حسن حیدری معاون سیاسی امنیتی دادستان استان خراسان رضوی در تشریح جزئیات گروگان گیری صبح امروز مشهد اظهارداشت: ساعت 2 و 30 دقیقه شب گذشته شخصی وارد منزل خواهرش می شود و طبق گفته خواهرش چندین ساعت در آشپزخانه شروع به کشیدن شیشه می کند که طولانی شدن این امر موجب اعتراض خانواده می شود و فرد در توهمی که داشته است با صلاح سرد (چاقو) دو ضربه به شوهر خواهرش می زند و با فریاد خواهر، صاحبخانه نیز بیدار می شود و به پلیس 110 اطلاع می دهد.

وی افزود: با ورود پلیس به صحنه از ساعت 5 صبح درگیری نیروی انتظامی با ضارب شروع می شود و ساعت 9 و 20 دقیقه گروگان گیری به پایان می رسد.

قاضی حیدری تصریح کرد: مصدوم (شوهر خواهر) که از منزل خارج می شود ضارب (برادر) خواهر باردار و فرزند 5ساله اش را گروگان می گیرد و دست‌های خواهرش را از پشت می بندد.

وی افزود: با اعلامی که صورت می گیرد عوامل آتش نشان ی و 115 و اورژانس اجتماعی نیز در صحنه حضور پیدا می کنند و صحبت های مختلفی صورت می گیرد و چون هدف نجات جان گروگان گیران بود، حسینی معاون دادستان به همراه بازپرس ناحیه وارد صحنه حادثه می شوند و سه مقام قضایی به دلیل حساسیت موضوع در صحنه حضور داشتند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان استان خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی و نیروهای آزادسازی گروگان ها (نیروهای نوپو) در صحنه حضور داشتند و خیابان ها یک طرفه شد تا هیجان کاذبی صورت نگیرد و مصدوم به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.متهم نیز بازداشت شده است و پس از طی مراحل قانونی در اختیار پلیس اداره جناحی قرار می‌گیرد.

منبع: مشهدفوری

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها