قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد مطرح کرد:

اسکان اضطراری ۱۰۵هزار زایر و مسافر نوروزی طی ۱۷ روز گذشته

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از اسکان اضطراری بیش از ۱۰۵هزار زائر و مسافر نوروزی طی ۱۷ روز گذشته خبر داد.

اسکان اضطراری ۱۰۵هزار زایر و مسافر نوروزی طی ۱۷ روز گذشته


به گزارش خبر فوری ، خلیل‌الله کاظمی با بیان این مطلب، گفت: از روز بیست و پنجم اسفندماه ۹۶ تا دوازدهم فروردین ماه ۱۰۵هزار و ۲۰۸ زائرو مسافر نوروزی در مراکز اسکان موقت و اضطراری ویژه نوروز ۹۷ اسکان داده شدند.
وی با اشاره به مراجعه ۶۷۳هزار و ۶۶۳نفر از زائران به پایگاه های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر، بیان کرد: همچنین تعداد ۴۸هزار و ۸۵۳ مورد نیز توزيع محصولات در پايگاه هاي راهنماي زائر به ثبت رسید.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در ادامه افزود: همچنین ۵۳۶ مورد تورهاي تاريخي و گردشگري با مشاركت بخش خصوصي در طی مدت یادشده گزارش شد.
کاظمی به خدمات رسانی تلفن ملی راهنمای زائر اشاره کرد و گفت: خدمات رساني تلفن ملي راهنماي زائر به شماره 31208 در دو شيفت صبح (7:15-14:15) و شيفت عصر (14:15-23:00) صورت گرفت و بر این اساس تعداد ۱۸۹۹مورد پاسخگویی صورت گرفت.
وی با اشاره به برپایی نمايش هاي خياباني، جشن هاي آييني، مسابقات فرهنگي، نمايشگاه ها و…، توضیح داد: ۶۹هزار و ۴۵۹مورد برپایی نمایش و جشن نیز طی ۱۷ روز گذشته برگزار شد.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود: با توجه به هماهنگي جهت استقرار خدمات خودرويي (برق اتومبيل، مكانيك و...) درايستگاههاي استقبال از زائرين، تعداد ۸۲۶۳مورد مراجعه صورت گرفت.
کاظمی با اشاره به ۳۳هزار و ۴۸۷ مورد توزيع بروشور و نقشه گردشگري در باكسهاي كتاب در تاكسي،بیان کرد: همچنین تعداد ۹۴۰مورد تهيه و توزيع بروشور هاي مورد نياز در ۱۷ روز گذشته ثبت شده است.
وی ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۹۲۰ مورد به روزرساني برچسب هاي اطلاع رساني داخل ناوگان اتوبوسرانی صورت گرفته است.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت مرکز ارتباطات مردمی شهرداری، گفت: اطلاع رساني ويژه خدمات نوروزي به شهروندان و زائران بصورت فعاليتهاي شبانه روزي مركز ارتباطات مردمي شهرداری ۱۳۷ صورت گرفته و طی روزهای یاد شده ۶۶هزار و ۹۸۱مورد تماس حاصل شده است.
کاظمی با بیان اینکه ۱۰۰۶ مورد اطلاع رساني فعاليتها و اقدامات شهرداري در فضاي مجازي صورت گرفت،گفت: همچنین ارائه خدمات در 26 پايگاه راهنماي زائر به صورت دو شيفت صورت گرفت و طی مدت یاد شده ۸۵هزار ۸۷۵مورد ارایه خدمت صورت گرفت.
وی با اشاره به توزیع بروشور، گفت: طی ۱۷روز گذشته تعداد ۹۹۰مورد توزيع بروشور و نقشه گردشگري در ارتفاعات جنوب جهت راهنمايي كوه نوردان و زائرين صورت گرفت.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در نوروز ۹۷ تعداد ۱۴۸۵ مورد دوره هاي آموزش چهره به چهره زيست محيطي در محل كمپ هاي زائران برگزار شد.
کاظمی بیان کرد: پاسخگويي به زائران در خصوص مسايل و مشكلات ترافيكي از طريق شماره تماس 33137 صورت گرفت و در این زمینه ۴۸۰۹ مورد پاسخگویی ثبت شد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی در مشهد، افزود: ۶۹۵ نفر نیز از نمايشگاه دائمي تاريخ و توسعه شهري مشهد بازدید کردند.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها