۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد فعالیت می‌کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد وجود دارد در حالی که در گذشته این رقم بیش از ۵ هزار تاکسی بود.

۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد فعالیت می‌کنند

به گزارش خبر فوری از مشهدمقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: در بحث نوسازی تاکسی باید امکانات، شرایط و منابعی که نیاز به نوسازی تاکسی است، توسط دولت تأمین شود.

وی افزود: از طرفی در این حوزه باید شرایط اقتصادی تاکسیران و معیشت آن‌ها نیز مورد توجه باشد تا تاکسیران بتواند اقساط تسهیلات خود را به بانک‌های عامل پرداخت نماید که همه این شرایط نقشی مهم در نوسازی تاکسی دارد.

علوی‌مقدم بیان کرد: در طی 3 سال گذشته به دلیل اینکه شغل تاکسیرانی اقتصادی نبوده متأسفانه 600 تاکسی از رده خارج شده و دیگر تاکسیرانان اقدامی برای نوسازی تاکسی خود نکرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس درخصوص تعداد تاکسی‌های فرسوده در مشهد گفت: تاکسی‌های مدل 1386 و ما قبل آن باید برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند که در حال حاضر 1200 تاکسی در سایت نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود به‌طورکلی بیش از 1500 تاکسی فرسوده در شهر مشهد فعالیت داشته باشد در حالی که این رقم در گذشته بیش از 5 هزار تاکسی بوده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها