۸۰۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی باقی مانده است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از مجموع تعداد واحدهای دارای متقاضی مسکن مهر خراسان رضوی ۸۰۰۰ واحد باقی مانده که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

۸۰۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی باقی مانده است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمدرضا اخوان عبداللهیان در مشهدمقدس اظهار داشت: یکی از معضلات اساسی که در مورد مسکن مهر در خراسان رضوی وجو دارد این است که برخی از آنها با وجود اینکه سازه‌های بسیار مقاومی هستند مورد استقبال قرار نمی‌گیرند چراکه زیرساخت‌های آنها کافی نبوده و امکانات زندگی در آنها وجود ندارد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین علتی که برای خالی ماندن واحدهای مسکن مهر ذکر می‌شود این است که دسترسی آنها به محل کار افراد دور است به همین علت در مورد برخی از این شهرک‌ها مانند بینالود با واحدهای صنعتی اطراف آنها رایزنی شده تا بتوان با ارائه تسهیلات واحدهای مسکن مهر به کارگران همین واحدها واگذار کرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون در حدود 8000 واحد از مجموعه‌های مسکن مهر دارای متقاضی در خراسان رضوی باقی مانده که امید می‌رود این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

اخوان عبداللهیان خاطرنشان کرد: مجموع تعداد واحدهای فاقد متقاضی در خراسان رضوی حدود 18 هزار واحد هستند که پیشرفت فیزیکی درصد بسیار زیادی از آنها پایین بوده و برای مابقی نیز برخی از اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از مجموع تعهدات خراسان رضوی شامل 102 هزار واحد مسکن مهر تا کنون بیش از 90 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها