دما در خراسان رضوی روند افزایشی دارد

با خروج سامانه بارشی روند افزایش دما در استان خراسان رضوی از امروز (پنجشنبه) آغاز شده و تا فردا دمای هوا در مناطق مختلف این استان هفت درجه افزایش می‌یابد.

دما در خراسان رضوی روند افزایشی دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: بیشینه دمای امروز مشهد با چهار درجه افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که برای روز جمعه به ۱۵ درجه می‌رسد.

زهرا آهنگرزاده افزود: طی این مدت کمینه دمای مشهد بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان است.

وی ادامه داد: برای امروز و فردا جو پایدار در استان خراسان رضوی همراه با آسمان نیمه‌ابری و در مناطق جنوبی استان به صورت مه‌آلود پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تازه‌ترین آمار ارسال شده از عصر روز گذشته تاکنون بارندگی در ۱۱ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن در شهرستان‌های گناباد و خواف با حدود هفت میلیمتر بوده است.

آهنگرزاده بیان کرد: طی این مدت در شهرستان‌های سرخس، چناران، مشهد، گناباد، تربت‌جام، درگز، فریمان، تایباد، کلات، نیشابور و خواف ریزش باران ثبت شده است.

وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها