نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به مرزهای عراق گران شد

از تاریخ ۱۷ مهرماه کنونی تا ابتدای آبان ماه نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به پایانه های مرزی با کشور عراق به دلیل سرویس دهی خالی شرکت‌های حمل و نقل در یک مسیر افزایش یافته است.

نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به مرزهای عراق گران شد

به گزارش مشهد فوری ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۱۷ مهرماه کنونی تا ابتدای آبان ماه نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به پایانه های مرزی با کشور عراق به دلیل سرویس دهی خالی شرکت‌های حمل و نقل در یک مسیر افزایش یافته است.

جواد وحدتی فرد افزود: این افزایش قیمت مطابق قانون و بر اساس تصمیم انجمن های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر اتخاذ شده است و مقاصد در این سفرها از شهرهای غربی مانند کرمانشاه به شهرهای مرزی مانند مهران تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در تاریخ های یاد شده بلیت اتوبوس از مشهد به مرز مهران برای ناوگان عادی دو میلیون ریال و برای وی. آی. پی سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است در حالی که پیش از این تاریخ، قیمت اتوبوس مشهد-کرمانشاه به ترتیب برای ناوگان عادی ۹۰۰ هزار ریال و برای وی. آی. پی یک میلیون و ۳۸۰ هزار ریال بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سال گذشته قیمت بلیت اتوبوس از مشهد به مهران برای ناوگان عادی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و برای ناوگان وی. آی. پی دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

وحدتی فرد افزود: برای جا به جایی زائران پیاده اربعین حسینی از مشهد به مقاصد مرزی عراق افزون بر هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ول معطل
    0

    همین حسین شده نان دانی برای مسعولان بی لیاقت ما...اگه دوبرابر نشه نرخها جای تعجبه...گذرنامه هم گران شد...چرا چون مردم حسین ع رادوست دارند و اینجا هم جمهوری اسلامی هست همه چی بوی حسین میدهد گرانی بیحجابی اختلاس طلاق زیادی سرطان و دردهای لاعلاج اینها همه از آثارالحسین ع است و از برکات نظام جمهوری اسلامی...حالا سوال اینجاست ما وشما همه وانقلاب و نظام برای حسین چه کردیم و چقدر به حسین ع نزدیک شدیم؟؟یک نگاهی به وضعیت فساد در سینما و تلویزیون بکنید...اونوقت میفهمیدکه نزدیکیم یادور...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها