محفل انس با قرآن در حرم رضوی برگزار می شود

حجت‌الاسلام مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس در این باره گفت: همزمان با شب عاشورای حسینی، حرم مطهر رضوی با برگزاری محفل قرانی پذیرای خیل عزاداران حسینی خواهد بود.

محفل انس با قرآن در حرم رضوی برگزار می شود

به گزارش مشهد فوری ، حجت‌الاسلام مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس در این باره گفت: همزمان با شب عاشورای حسینی، حرم مطهر رضوی با برگزاری محفل قرانی پذیرای خیل عزاداران حسینی خواهد بود.

او ادامه داد: در این محفل نورانی که از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، امیر لعل اول، امید حسین‌نژاد، کریم حسین‌پور و احسان محمدی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهند کرد.

رئیس اداره علوم قرآنی افزود: این قاریان که از جمله قاریان ممتاز و بین‌المللی آستان قدس رضوی هستند آیاتی از سوره‌های مبارکه کهف، فجر و انفال را برای حاضران تلاوت می‌کنند.

او از برگزاری محفل قرآنی ویژه بانوان هم‌زمان با روز عاشورا خبر داد و گفت: محفل «انس با قرآن در جوار عترت» ویژه بانوان عصر روز عاشورا قبل از نماز مغرب و عشا در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

شجاع عنوان کرد: در این محفل نورانی که با حضور هیئت‌های مذهبی بانوان برگزار می‌شود، خانم‌ها راحله عسکری، زینب حسین‌زاده و طیبه فتاحی آیاتی از کلام وحی را تلاوت می‌کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها