جشن پیروزی ستاد روحانی در مشهد

حسین امینی، رییس ستاد روحانی در استان خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب که حامیان رئیس جمهور باید شکرخدا را بجای آورند، گفت: از طرفداران آقای روحانی خواهشمندیم همچنان آرامش و متانت خود را حفظ کنند، جشن پیروزی طی آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

جشن پیروزی ستاد روحانی در مشهد

حسین امینی، با اشاره به مشارکت عظیم مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مشارکت عظیم مردم همه را غافلگیر کرد و این نشان‌دهنده هوشیاری و وقت شناسی مردم است که احساس کردند باید به صحنه بیایند و پشتوانه جدیدی را برای جمهوری اسلامی به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه مردم فراتر از تمام نظرسنجی ها و پیش بینی‌ها عمل کردند، تصریح کرد: از هواداران دکتر روحانی تقاضا داریم همانطور که در رای گیری پشتوانه‌ای برای ایران و ایشان بودند، در طول چهارسال آینده هم مجددا پشتیبان دولت باشند تا دولت بهتر از گذشته بتواند به برنامه‌ها و وعده‌هایی که داده عمل کند.

امینی اظهار کرد: پس از هماهنگی های لازم، فردا یا پس فردا جشن پیروزی که در واقع جشن پیروزی مردم ایران است را در مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از تمامی مسئولین برگزارکننده انتخابات اعم از مسئولین اجرایی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که انتخابات را در فضایی آرام و در امنیت کامل برگزار کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

منبع: ایران

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها