انهدام باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۲۶ کیلو مواد مخدر در سیب وسوران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۲۶ کیلو مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان «سیب و سوران» خبر داد.

انهدام باند قاچاق و کشف یک تن و ۶۲۶ کیلو مواد مخدر در سیب وسوران

سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند؛ شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم پوششی و رصد مستمر منطقه، سرانجام ظهر روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای کمین در مسیر عبور آنها، خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید تکاوران پلیس ۲ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت، ۹۳۸ کیلو و ۳۵گرم تریاک، ۲۲۹ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین، ۴۵۸ کیلو و ۹۰۵ گرم حشیش، یک قبضه سلاح گرینف به همراه ۱۰ تیر فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۴ تیر فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به عنوان راه پاک کن، خودرو حامل موادمخدر را هدایت می کرد را در همان محدوده توقیف کردند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران و سراوان در انهدام این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها