دستگیری یک قاتل در عملیات پلیس آگاهی اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که به علت اختلافات قدیمی و تسویه حساب شخصی، پسر ۱۷ساله ای را در یکی از محله های شهر اراک به قتل رسانیده بود، دستگیر شد.

دستگیری یک قاتل در عملیات پلیس آگاهی اراک

سرهنگ سید نورالدین حسینی دراین باره اظهار داشت: در روزهای پایانی تابستان امسال، جوانی ۱۷ ساله در یکی از محله های شهر اراک در درگیری با چند جوان دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده بعد از گذشت چند ساعت جان خود را از دست داد.

وی افزود: از همان ساعات اولیه، تحقیقات کارآگاهان پلیس در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان پلیس سه جوانی که با مقتول درگیر شده بودند، را شناسایی و دو نفر از آنان را در عملیاتی دستگیر کردند و با توجه به اظهارات دو فرد دستگیر شده، مشخص شد که عامل اصلی قتل به محلی نامعلوم در خارج از شهر متواری شده است.

حسینی ادامه داد: سرانجام با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس، این فرد که برای ساعاتی وارد یکی از روستاهای اراک شده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: باتوجه به اسناد و مدارک موجود، این فرد به قتل جوان ۱۷ ساله به علت برخی اختلافات قبلی و تسویه حساب های شخصی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها