۱۷۳ گوشی هوشمند قاچاق در کردستان کشف و ضبط شد

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعداد ۱۷۳ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در دیواندره کشف و ضبط شد.

۱۷۳ گوشی هوشمند قاچاق در کردستان کشف و ضبط شد

سرهنگ عباس مسعودی اظهارداشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیواندره در پی کار اطلاعاتی ویژه، فردی را شناسایی کرد که در حوزه قاچاق گوشی های تلفن همراه فعالیت دارد.

وی افزود: با هوشیاری و مراقبت ماموران خودروی حامل گوشی تلفن همراه متهم در محور مواصلاتی دیواندره به بیجار مشاهده و طی عملیات مشترک با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی نساره توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از داخل خودروی سواری سمند، ۱۵۰ دستگاه گوشی هوشمند و ۲۳ دستگاه تبلت سامسونگ قاچاق که به طور ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

مسعودی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در همین رابطه، راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی یادآور شد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و همچنین در راستای مبارزه با مخلان امنیت اقتصادی کشور، با تمام توان و قوا به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها