2 نفر در شمال خوزستان غرق شدند

روز جمعه یک نفر در رودخانه دز و یک نفر در کانال آبرسانی در بخش فتح المبین شوش به دلیل ناآشنایی با فن شنا غرق شدند.

2 نفر در شمال خوزستان غرق شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار داشت: مردی 35 ساله اهل اهواز روز جمعه در رودخانه دز غرق شد.

عبدالحسین معظم فر افزود: ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز پس از اعلام غرق شدن این مرد به سامانه 125، تیم آتش نشان از ایستگاه شماره 2 به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی علی کله اعزام شد که به دلیل تاریکی هوا و نبود امکان غواصی، گشت زنی به روشن شدن هوا موکول شد.
وی اظهار داشت: فرد غرق شده به همراه تعدادی از دوستان خود برای تفریح به این منطقه سفر کرده بودند و بدون در نظر گرفتن هشدارهای ایمنی و شنا کردن در نقاط ممنوعه دچار حادثه شدند و یک نفر از آنها غرق شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: غواصی در رودخانه دز نیاز به هماهنگی برای پایین آوردن سطح آب و آماده شدن شرایط غواصی دارد که به محض مهیا شدن اقدام می شود.
شهرستان دزفول با داشتن رودخانه پرآب دز میزبان گردشگران فراوانی به ویژه در روزهای گرم تابستان است که متاسفانه برخی از این گردشگران به دلیل ناآشنایی با فن شنا دچار حادثه می شوند.

یک نفر در شوش غرق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شوش به خبرنگار ایرنا گفت: یک نفرکه برای فرار از گرما و شنا کردن به کانال آبرسانی پای پل در بخش فتح المبین شهرستان شوش رفته بود غرق شد.

محمود رشنو افزود: 2 برادر صبح جمعه در کانال آبرسانی پای پل درمحدوده روستای بیت مسکین بخش فتح المبین این شهرستان در حال شنا بودند که به علت آشنا نبودن با فن شنا غرق شدند که یک نفر از آنان توسط جوانان اهالی نجات یافت.

وی اظهار داشت: متاسفانه جوان 17 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد که توسط نیروهای امدادی جسد وی از آب بیرون کشیده شد.
عمق این کانال حدود 6 متر است.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها